Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wou ik gaan doen, had ik maar een werkende muis!Voor het geval dat je de muis op een of andere manier zou kunnen gebruiken? Dit filmpje ter informatie
Je kan wellicht tevens een Macrium Reflect Rescue medium gebruiken en uw partities bereiken. Heeft die computer een interne dvd lezer, dan kan je de rescue cd schijfje gebruiken om windows te laten opstarten en daar heb je tevens een muis beschikbaar.
Voor zover ik weet is er geen andere hardware in een pc dat ook de 5 volt lijnen gebruikt, behalve een héél klein stukje hardware of elektronica dat zorgt voor de standby stand.*enerzijds zou je ook een usb hub kunnen gebruiken die extern voorzien word van stroom want het zou kunnen zijn dat dit systeem bij het gewoon opstarten te weinig stroom geeft aan de usb poorten ..in de veilige modus werkt het dus wel en das ook normaal omdat er minder gevraagd word van je hardware.
**ook zou er 5V naar de usb poorten moeten gaan dit mag maar een 5% verlies hebben indien er méér verlies word vastgesteld dan weigeren deze te werken . .. dus meet deze eens na !
Wordt plan BZie eens wat DDragon schrijft in #10
"Ik raad een Windows herstel aan in deze situatie. Herinstallatie met behoud van data."
Klopt, maar DDragon geeft duidelijk aan "Herinstallatie met behoud van data."in bericht #5 gaf ik al aan om voor een repair te gaan ..