Geluid via de monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Beste helpers,graag wil ik het volgende vragen?
Heb een beeldscherm gekregen van het type:
NEC Multisync LCD 1970 OOXP

Nu zit er onder aan het scherm een lange speaker gemonteerd waar volgens mij geluid uit moet komen.
Alleen deze doet niks.
Wie heeft hier ervaring mee of kan mij aub helpen.
Alle raad is welkom.

Groeten Freddie.
 
Blijft ook de vraag of het geluid werkte bij de persoon van wie jij het scherm kreeg? Werkt een andere externe speaker op jouw PC? Werkt dit scherm (en speaker) op een andere PC?

het zou ons enorm helpen indien jij ons afbeeldingen kon bezorgen van de aansluitingen monitor , achterkant pc blok + van het gene je in je bezit heb van kabels...

(y)
 
SAM_0488.jpgSAM_0489.jpgSAM_0490.jpgSAM_0491.jpgSAM_0492.jpg

Hoop dat dit gelukt is.

Groeten Freddie
 
de DVI-D kabel dien je aan te sluiten aan je scherm Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h21m36s_010_.pngen aan je pc Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h20m09s_008_.jpg
( de blauwe is de VGA aansluiting .. jij dient de witte te gebruiken )
de stekker van de 10 cm kabel dien je aan te koppelen aan het scherm Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h22m00s_011_.jpg
de stroomkabel aansluiten spreekt voor zich zelf ..

opmerking :
dit is dus de DVI-D kabel ..(kleur speelt geen belang: zijn te verkrijgen in het blauw , wit of zwart )
Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h33m03s_012_.png

dit is een VGA kabel
Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h36m58s_014_.png
 
Heb trouwens toch nog een vraag,de DVI-D stekker begrijp ik die kan ik aansluiten op de monitor,maar hoe ziet de andere kant van de kabel eruit die in de pc moet.Want dat heb ik toch weer verkeerd begrepen.Op de pc zit namelijk geen DVI-/D aansluiting.Heb je trouwens een tip waar ik zo'n kabel kan kopen?Misschien via een webwinkel!!!

Bedankt en groetjes Freddie.
 
de afbeelding die je eerder heb geplaatst laat nog thans ook een DVI-D aansluiting zien op je desktop
namelijk de witte van onderen ....Ashampoo_Snap_2013.12.21_11h20m09s_008_.jpg nu kan het best zijn dat je kabel 2 dezelfde aansluitingen heeft ..en dat je deze dus niet kunt gebruiken tenzij je er een koppel stuk tussen zet of een andere DVI-D kabel neemt met een male en een female aansluiting ....daarom dat ik u ook eerder vroeg ( bericht 14- om ook een foto te plaatsen van de kabels die je in je bezit heb )

de media markt heeft dergelijke kabels te koop ..ook bol.com verkopen deze bol.com | Intronics High quality DVI-D Single Link verlengkabel male - female, Intronics...

een DVI-D male/female adapter kost minder dan de kabel zelf https://www.codima.be/nl/catalog/ka...016032226550?gclid=CNrHh9THwbsCFcZc3godzw4AnA
 
Ik heb de afbeelding in antwoord #17 eens bekeken ( tweede afbeelding links ) en daar staat op de monitor vermeld: Multisync LCD 1970NXP. Een ander type dus als die in de topicstart staat vermeld.NEC Multisync LCD 1970 OOXP

attachment.php


Hier heb ik na wat zoeken een handleiding voor gevonden en zal deze plaatsen.

In deze handleing wordt op pagina 5 vermeld dat de 'loudspeaker', optioneel is voor deze monitor. Meer wordt hier niet over vermeld.

Wat ik dan wel kan zeggen is dat je de speaker aansluiting niet op de monitor moet zoeken maar in het optionele speakergedeelte.
 

Bijlagen

  • PDF-Manual-1970NXp(english)-CD-ROM-Version.pdf
    4.1 MB · Weergaven: 138
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan