Status
Niet open voor verdere reacties.
De camera van creative heeft waarschijnlijk ook een microfoon.
Het beste deinstaleren.
Gebruik veiliger dan revo volgens mij ccleaner
Ik denk dat het geen kwaad kan, maar die pda digital camera beste ook er af.
En skype zeker eraf.
Die zorgde al op meer systemen voor conflicten met webcams.
Verder zie ik niet veel staan van geluid.
Dan nog eens goed cleanen met ccleaner en enkele registerscanners.
Vergeet niet met ccleaner ook op applicaties te scannen en register herstellen.
 
Geluidsprobleem

Geluidsprobleem

Heb je een cd rom van je moederbord ?
Dan verwijder je de windows driver en instaleer je de driver vanuit je moederbord CD

Groetjes van op het kiel
 
@nijltje cam heeft geen micro is zo iets van allin kan er ook fotos met trekken en trekt ook op niks lol.die pda ken ik zelf het bestaan niet van!en skype ja weet nie staat bijna nooit aan!
groetjes en thx
 
geluid

voor de liefhebbers van fouten
stop 0x0000007E (0x0000005,0XF326A03,0XF6489CC,0XF7C48C8)

SYSAUDIO.SYS ADRESS F3F26A03 BASEAT F3F2000,DATESTAMP 41107F1a

ook nog iets van reset bios en try changing video adapers

dit krijg ik alleen als ik reboot doe,als ik pc normaal afsluit en opstart gaat alles goed
heb moeten zoeken voor die fout op blauw scherm te krijgen allez tis simpel gewoon die auto opstarten uitvinken:duimop:
 
Geluid

Geluid

Het is dit alles wat ik navarro uitlegde in een meer verstaanbare taal, het is trouwens zo dat microsoft zelf geen perfecte oplossingen bied via internet enkel een kostelijke telefoon die makelijk een uur duurd 0903 nummer zie je
werk zelf bij belgacom en wij krijgen hierover veel klachten van mensen met problemen bij windows en apple echter bij een Apple computer zijn de meeste problemen op te lossen door gewoon terug op te starten maar windows werkt op een andere soms ondoorgrondelijke manier en zo kan het wel eens gebeuren dat er een en ander fout loopt

vriendelijke groeten
 
ja had ik ook al gevonden via google en nog andere sites die fout staat er wel veel op en idd bij windows word ik nie veel wijzer allez ik de domme toch lol
Msconfig.exe heb just dat eens gedaan krijg ik een scherm maar nie wat te doen tis ne engelse XP he kan ik daar iets mee doen mannen laat je gaan met de tips he lol
groetjes
 
Bedankt wivy voor de opzoeking.
De oorzaken die er in staan:
Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerst opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is er mogelijk onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf voor het uitvoeren van Windows.
Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerst opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is het computer-BIOS mogelijk incompatibel met Windows.
Incompatibele videoadapterstuurprogramma's.
Een beschadigd stuurprogramma of een beschadigde systeemservice.
Als het probleem te maken heeft met het bestand Win32k.sys, kan de oorzaak een programma voor extern beheer van een andere leverancier zijn.

Onvoldoende ruimte kan een oorzaak zijn bij corrupt register (waar ik van uit ga) word de vrije ruimte vaak niet correct weergegeven.
De videodriver kan ook beschadigd zijn, ik denk dat je er goed aan doet nvidia ook te uninstallen.
Kwaad kan het zeker niet, de driver kan altijd van het net gehaald worden.
Het bios is goed, dat staat op standaard settings.
Ik neem aan dat dat altijd zo heeft gestaan.
Je zal met een xp cd een systeemherstel kunnen proberen om de weergave van de vrije ruimte in orde te krijgen.
Daar ga ik nog even op zoeken.
Gooi die nvidia er in elk geval ook vanaf voor de zekerheid.
En die camera's waarover ik het gisteren had.
Het probleem zal niet opgelost zijn, maar het zijn mogelijke factoren die ik wil uitsluiten.
En doe een defragmentatie via start/bureauaccesoires/systeemwerkset
 
Laatst bewerkt:
geluid

hier mag een slotje op zeker.zijn nog paar mensen met bezig met me.anders gaat de server nog ontploffen met mijne zever he(lachen)
alleman 1000x bedankt voor de hulp maar helaas zal het format moeten worden denk ik(y)zalig pasen
:5956:
 
geluid

iets vergeten das den ouderdom begin van............. je mag me altijd bellen met skype(lachen):ahhhhh:liefst eene voor doven:yahoo:(nar)
 
Niets van aantrekken, bezorg mij een beeldscherm voor blinden. Oud worden doe ik ook, gelukkig. Jammer dat er nog geen oplossing gevonden is.
groetjes wivy
 
Na clean install met zijn xp cdrom bleven er mankementen.
Dan een xp gedownload, de pc werkt nu beter.
De videodriver moet nog gezocht.
Vreemd is wel dat er nu met clean instal (2 verschillende xp cd's) nog steeds geen geluid is.
De chipsetdrivers zijn geinstalleerd, deze voor de soundcard nog niet.
Normaal moet er geluid zijn via de windowsdriver.
Ik vermoed dus dat de geluidskaart defect zal zijn.
Ik heb Navarro gevraagd een nieuw topic te starten om de drivers te zoeken en eventueel nog wat tips te krijgen via 't forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan