Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een vaag probleem.
Bijna begin ik te denken dat er iets niet goed is met het geheugen.
In het begin meldde je dit in een log: 0x00000000 en dit zijn geheugen adressen.
Het kan zo zijn dat xear3d behoorlijk geheugen vreet, waardoor een film niet goed meer is af te spelen.
Als er een geheugen bankje defect is, zou dit iets kunnen verklaren.

Gebruik je verder zware programma's en ondervind je dan ook last van vertraging?
 
@pluis gebruik de gewone dingen niks speciaal zwaar.heb die 3d zelfs lichter install gedaan zonder die 3d dingen.maar vind dat raar met die wirelesskaart en ook dat windows verkeerde driver geeft
groetjes en thx
 
Je hebt een vaag probleem.
Bijna begin ik te denken dat er iets niet goed is met het geheugen.
In het begin meldde je dit in een log: 0x00000000 en dit zijn geheugen adressen.
Het kan zo zijn dat xear3d behoorlijk geheugen vreet, waardoor een film niet goed meer is af te spelen.
Als er een geheugen bankje defect is, zou dit iets kunnen verklaren.

Gebruik je verder zware programma's en ondervind je dan ook last van vertraging?

Het kan geheugen (hardware) zijn, maar ook softwarematig.
Beschadigde windows.
Vandaar mijn voorstel gisteren om de opdracht sfc /scannow te gebruiken.
Zonder de juiste cd gaat dat niet.
Ik denk dat het met de cd xp incl sp2 wel zal lukken.
Probeeren zou ik zeggen.
Het is wel een raar geval, zoals Pluis al zei.
 
ja maar zo als ik zegde heb geen cd van xp.zou foutcontrole helpen? heb me nu nog meer in probs gewerkt met de te blijven zoeken naar drivers heb ik iets van ac97 binnen gehaald vinyldeck of zo iets en krijg dat nie weg bij software en revo staat het nie meer bij maar wel in progamfilles en als ik krijg alleen shortcut verwijderen ga na software maar hij staat er niet wat nu pfffffffffffffffffff
 
want hij doet ineens raar nu blijft opstarten.moet ik stroom uittrekken 10sec knop indrukken en dan komt foutmelding can not find adeck ini.filles
 
1)met wireless pci kaart eruit nog geen geluid ja bij opstarten komt er zo wat geruis en gepiep uit via de boxen in scherm
ook speeld mediaplayer niet normaal beeld per beeld en blijft hangen bij film
2)terug wireless erin dan zijn de geluids iconen weg!mediaspeler werkt perfeckt dan!drivers zijn verdwenen
3)voor pci kaart is en heb dat niet in pc zitten voor geluid en zie ook het istotaal iets anders van icoon als cmedia en kreeg die driver heel moeilijk weg tis elk geval ne andere driver als bij asrock

Ik vreesde uit deze post al voor een corrupt register.
Je gebruikt veel revo uninstaller.
Heb ik nog problemen door gezien.
Ik weet niet welke programma's je nog gebruikt, maar sommige kuisen te goed het register uit waardoor het corrupt word.
Ik denk dat je vorige problemen een jaar geleden met vista ook zo waren ontstaan.
Volgens mij is je register onherstelbaar beschadigd en verantwoordelijk voor de vele conflicten tussen verschillende drivers (geluid, wifi etc)
sfc /scannow zal in dit geval ook niets uithalen als ik gelijk heb over het register.
Even wachten of Pluis of een ander medewerker nog iets weet.
Je moet niet te frequent opkuisen met allerhande programma's, dat is niet gezond.
 
Laatst bewerkt:
gebruik dingen die je hier aanbeveeld zoals glary register claener 1click en die window advanded2 ga hem nu laten opstarten en scannen op fouten weet nie of het helgroetjes en thx tot...... want dat duurt even
 
geen fouten op schuif is die revo niet goed dan? heb ook al meegemaakt dat ik iets verwijderd en hij ook ne pokersite mee had weggedaan das natuurlijk niet zo erg maar toch
 
Hij doet soms te veel weg blijkbaar.
Ik zeg niet dat het de oorzaak is van de ellende, maar ik kan er niet omheen.
Het register is in de war.
Misschien een instelling in glary, of advanced windows care.
Dat zijn toch programma's die de nodige omzichtigheid vereisen.
Ikzelf gebruik geen van deze 3 programma's.
Ik heb er geen speciale rede voor.
Ik vind ze niet nodig.
Ik gebruik tune up (betalend), your uninstaller (betalend) en ccleaner.
Soms eens error repair (betalend), heb er nooit problemen mee.
 
@nijltjetweety ja gratis is gratis natuurlijk!nu wil er iemand op een ander forum(pcwereld)terug zo een vinlyl ltaen instaleren weet natuurlijk niet of het de zelfde is!de link is ineens een rarbestand.heb geantwoord en uitgelegd van de probs hij zegd verwijder alles van geluid maar wat is alles buiten die cmedia weet ik niks of moeten de players er ook af? denk dat er nu alles is van die vinlyl had toch geen foutmelding meer.maar pc bleef weer opstarten pfff
groetjes thx
 
Geluidsprobleem

Geluidsprobleem

Volgens de gegeve,s uit uw test gaat dit over uw display driver
het beste wat je kan doen is indien het een PCI geluidskaart betreft de installatie ongedaan maken waarna windows zal reageren en deze nieuw gevonden hardware terug zal installeren, mogelijk met cd rom van de kaart.
indien uw geluid via het moederbord wordt gestuurd heeft u de cd rom van de fabrikant nodig en kan je eventueel de drivers voor VIA technologie herstellen

hopelijk hiermee geholpen
 
@pdnetcom het is onboardkaart he maar windows zet er wel drivers op voor pci kaart
groetjes vanuit st anneke
 
Plaats eens een foto (of 2) van je software.
Maar gebruik het configuratiescherm.
Gebruik enkele registeropkuis programma's uit onze downloadsectie.
tweak now, eusing en reg seeker zijn 3 programma's waarmee ik goede ervaringen heb.
De laatste vond ik het beste, maar in vista x64 loopt hij vast.
Voor je xp geen probleem hoor.
Doe hierna eens via uitvoeren sfc /scannow
Je hebt er pm over.

Ik moest er even naar zoeken, maar hier is ie dan.
Een backup van je register maak je met erunt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan