Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je apparaten of programma's geinstalleerd enkele dagen terug?
Windows geeft meestal ook zonder driver van je soundkaart al geluid.
Dan installeert windows zelf een eigen compatibele driver.
Deinstalleer al wat geluidsdriver is en kijk of je het luidsprekericoontje krijgt naast je klokje.
Kijk ook bij je windows updates of daar iets tussenstaat dat met je geluidskaart te maken heeft en gooi het er uit.
Deze updates geven soms ook conflicten met de drivers van je soundcard.
Als je nu geen luidsprekericoontje krijgt kan je via uitvoeren de opdracht sfc /scannow ingeven.
Er zal op je cd van windows xp naar de nodige files worden gezocht.
 
Staat het volume pictogram altijd weergeven aangevinkt ?
Rechtermuisklik ergens op de taakbalk
Eigenschappen / tab Systeemvak
Vinkje voor Volume
 
geluid

heb geen icoontje.heb er nog eens alles afgegooid daarsrtraks en bij opstarten begon de windows wizard te zoeken en installeerde trug de driver heb alleen icoon van xear3d
die sfc werkt niet alleen effe zwart schermpje direckt wegBekijk bijlage 1011weet nie of je daar iets mee bent maar zie wat no staan mms moet yes zen he lol:yahoo:
 
@pluis geen volume meer te vinden heb rechts geklikt krijg zo windows scherm meer niet
 
@nijltje ja sorry had fout getypt.maar heb geen cdrom van die pc cdrom sp 2 heb ik wel
 
heb nog iets ondekt heb wel geen klank maar als ik een liedje van pc of cd afspeel met mediaplayer staat er na langer dan 1 min op de mediaplayer 6a7sec is dat normaal?
 
Ik vond een post over xear.3d
Die gaat als volgt:

Hallo, ik heb een probleem met Xear3D.

Deze functie heb ik altijd aanstaan, omdat ik dan een aparte aansluiting heb voor headset en geluidsboxjes. Bij de geluidsboxjes werken alle geluiden. Bij de headset werken alleen de systeemgeluiden en MP3 of andere dingen die in de mediaplayer kunnen worden afgespeeld. Als ik naar bijv. YouTube ga, dan hoor ik het geluid alleen door de boxjes en niet door mijn koptelefoon. Dit is bij alle Flash dingen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Blijkbaar is het normaal dat bepaalde geluiden niet door de headset komen, maar enkel door de boxen.
De aansluitingen zijn als in bijlage.
Test dit eens uit.
Probeer ook eens het vinkje voor 'using xear' weg te doen zodat dit tool uitgeschakeld staat.
Misschien werken je poorten dan wel juist.
Probeer eens windows media player 11 te installeren als die nog niet op je systeem aanwezig is.

Bron: helpmij.nl

PS, er werd geen oplossing voor gevonden.
Via de aansluiting van de boxjes zou je geluid moeten hebben
 

Bijlagen

  • xear.jpg
    xear.jpg
    48.6 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
geluid

ik heb geen aparte boxen zitten in scherm.headset sluit ik aan groen bij en roos bij he.heb nu exit gedaan bij 3d moet ik hem nie meer laten opstarten dan dan gaat he.heb ook print genomen van mijn 3d kan die ook anders zetten maar Rudy zegde gisteren dat 7.1 niet mag in die mode kan ik hem ook zetten.heb media verwijderd en trug opgezet maar die blijft traag lopen normaal of niet?
groetjes en thx
Bekijk bijlage 1013
 
hoe raar het ook is als die xear3d erop staat en ik speel met mediaplayer een filmke af is het bijna beeld per beeld!is die driver eraf speeld de mediaplayer normaal
 
geluid

ben er nog eens heb nog wat dingen geprobeerd
1)heb install gedaan met wireless pci kaart eruit nog geen geluid ja bij opstarten komt er zo wat geruis en gepiep uit via de boxen in scherm
ook speeld mediaplayer niet normaal beeld per beeld en blijft hangen bij film
2)terug wireless erin dan zijn de geluids iconen weg!mediaspeler werkt perfeckt dan!drivers zijn verdwenen zie ik bij apparaat beheer bij revo unistal zie ik nog wel iets van cmedia
3)heb ook eens via beheer driver laten zoeken en hij doet dat natuurlijk niks!maar wel iets raar en volgens mij niet normaal via revo ging ik kijken naar info op de site en daar zag ik staan driver voor pci kaart is en heb dat niet in pc zitten voor geluid en zie ook het istotaal iets anders van icoon als cmedia en kreeg die driver heel moeilijk weg tis elk geval ne andere driver als bij asrock
ben einde raad help help help
groetjes navarro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan