Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
heb je al nagegaan of je systeem niet vlotter draait indien je het beschadigde ram latje er uit haalt ...er van uitgaande dat er dus aanvankelijk 2 ram latjes van 2gb aanwezig zijn en niet 1 van 2gb en 1 van 1gb zoals je eerder vermelde via speccy..
 
heb je al nagegaan of je systeem niet vlotter draait indien je het beschadigde ram latje er uit haalt ...er van uitgaande dat er dus aanvankelijk 2 ram latjes van 2gb aanwezig zijn en niet 1 van 2gb en 1 van 1gb zoals je eerder vermelde via speccy..

Systeem draait niet vlotter krijg zelfs niet te zien welk build erop is gezet. Tevens Ram bekeken 1 latje van 2 gb en 1 latje van 1 gb.
Wat heb ik nu gedaan: Ik had nog een lege schijf deoude verwijderd en op de lege schijf heb ik nu windows 7 erop gezet.
Draait nu flink geeft alleen 1 fout melding van controller van massa opslag is geen stuurprogramma geinstalleerd.
Zou best windows 10 op deze schijf willen installeren maar die ik had was een update van vorige windows.
 
dutch54 zei:
Zou best windows 10 op deze schijf willen installeren maar die ik had was een update van vorige windows.
dat kan dus via een dvd of een opstartbare usb stick verkregen door het media creation tool ... je dient zelfs geen licentie in te geven ..
de vraag om een licentie in te geven krijg je 2x gesteld negeer deze en ga verder met de installatie ... bijgevolg zal de Windows 10 geactiveerd worden de eerste keer dat je online gaat ( indien de activatie server bereikbaar is ) ** anders zal de Windows na 3 dagen geactiveerd worden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan