Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
wil je zeggen dat er sinds de build 14393.00 geen update's bij u zijn binnen gekomen en dit terwijl er zelfs geen mogelijkheid bestaat om bepaalde update te weigeren ...men kan wel op een bepaalde build blijven zitten maar dit dien je dan ook aan te geven ...de gewone beveiligings update's komen dan wel binnen maar de cumulatieve update's die er dus voor zorgen dat je build telkens geupgraded word blijven dan achter.. je zou dit dus eens moeten nagaan .
*mijn aanbeveling is om gebruik te maken van het media creation tool om je een dvd of een opstartbare usb stick aan te maken en vervolgens dan ook voor een verse installatie te gaan op de nieuwe SSD denk er aan dat je de SSD niet dient te formateren of in te delen ...

**tevens wens ik u een prettige en een fijne vakantie toe ...

Als ik de updates bekijkt staan er nu op dit moment 3 die zijn mislukt op 16-5-2017 verder geen updates
 
Als ik de updates bekijkt staan er nu op dit moment 3 die zijn mislukt op 16-5-2017 verder geen updates

klikt eens op de geavanceerde opties betreffende de update's staat het vinkje dan aan bij onderdelen update !
indien zo dan komen er bij u géén cumulatieve update's binnen !

c6593c1702-Ashampoo_Snap_2017.05.17_16h56m17s_005_.png
 
en is het gelukt met de update's ..

Hij is bezig met voorbereiden van windows, weet niet of hij alle 3 de updates die klaar stonden aan het uitvoeren is. Kan zijn dat hij met update KB40119472 nog bezig is, geen idee hoe groot die is/was. Hierna moet hij KB890830 en KB4020821 uitvoeren als hij maar met de eerste bezig is. Geen idee windows staat te draaien met melding windows voorbereiden schakel computer niet uit. Maar hoe lang moet je dit door laten gaan weer hele nacht?
 
de nummer KB40119472 is duidelijk verkeerd ... !
het is dus KB4019472 en dit is dan voor de build 14393.1198
de KB890830 is dus de scanner zelf van Microsoft ... de KB4020821 is een beveiligingsupdate voor de flash player..
 
dan is deze nu bezig met het configureren van de update KB4019472 en zal sebiet de pc automatisch herstarten om daarna verder te gaan tot de 100% behaalt is daarna pas herstart je systeem pas echt door op en kun je deze bijgevolg terug gebruiken .
 
Deze heb ik niet gezien hij ging opnieuw opstarten en gelijk daarna kwam dit bericht. Misshien komt de foutmelding nog hij is nu bezig met verwijderen. Mogelijk dat hij de eerste wel is goed gegaan want hij was inmiddels tot 100% gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan