Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
deze schijf werkt prima, maar als ik hierop windows 10 ga zetten wat zal hij dan doen wordt hij net zo traag als de andere?
dat is dus de vraag ...ik heb gene glazen bol m.a.w. ik weet het niet .
het kan aan de eerdere schijf gelegen hebben maar anderzijds kan het ook aan de Windows 10 gelegen hebben .
*persoonlijk denk ik dat de eerdere schijf voor de vertraging zorgde..
 
ga je voor een verse installatie dan dien je dus de Windows 7 er af te gooien ...via de geavanceerde station opties verwijder je dan de Windows 7... je verkrijgt dan een niet toegewezenruimte en vervolgens start je de installatie op..
 
hoe bedoel je met ook ander besturingssysteem ? je had eerder een Windows 10 en je gaat nu ook weer naar de Windows 10 dat het een andere build betreft heeft hier geen invloed op ...en betreffende de schijf dien je je geen zorgen te maken een vervanging van de schijf word niet aangerekend als nieuwe hardware..
 
hoe bedoel je met ook ander besturingssysteem ? je had eerder een Windows 10 en je gaat nu ook weer naar de Windows 10 dat het een andere build betreft heeft hier geen invloed op ...en betreffende de schijf dien je je geen zorgen te maken een vervanging van de schijf word niet aangerekend als nieuwe hardware..

Maakt het ook niet uit dat ik de MCT gedownload heb met mijn desktop computer dat een ander Licentienr had dan die van mijn laptop
 
nee dat maakt ook niets uit .. je dient dus wel te zorgen dat je dus voor een Windows 10 32 bit ga en niet voor een 64 bit ..

a1ec00f045-Ashampoo_Snap_2017.05.15_23h30m28s_001_.png
 
Even een update
De versie welke nu op dit systeem staat is 1607 build 14393.0
Dit kon ik alleen verkrijgen door in het instellingen menu op info in te zien, bij start intikken op zoeken winver werdt deze niet vertoond. Bij microsoft staat ook dat er bij deze versie en build problemen zijn met start menu. opgelost is het nog niet.
Tot zover wat nu , heb gezien met speccy dat mij ram geheugen maar 265MHZ is terwijl deze aan kan 667Mhz ik ga morgen nog ander geheugen ( Corsair 4gb DDR2-800kit) halen en een ssd schijf van 120gb.

Ik weet niet of ik dit nog kan installeren deze week want ga op vakantie voor 7 weken dus voorlopig op pauze.
bedankt voor alle respons
 
wil je zeggen dat er sinds de build 14393.00 geen update's bij u zijn binnen gekomen en dit terwijl er zelfs geen mogelijkheid bestaat om bepaalde update te weigeren ...men kan wel op een bepaalde build blijven zitten maar dit dien je dan ook aan te geven ...de gewone beveiligings update's komen dan wel binnen maar de cumulatieve update's die er dus voor zorgen dat je build telkens geupgraded word blijven dan achter.. je zou dit dus eens moeten nagaan .
*mijn aanbeveling is om gebruik te maken van het media creation tool om je een dvd of een opstartbare usb stick aan te maken en vervolgens dan ook voor een verse installatie te gaan op de nieuwe SSD denk er aan dat je de SSD niet dient te formateren of in te delen ...

**tevens wens ik u een prettige en een fijne vakantie toe ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan