Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
wat bedoel je met ""Mogelijk dat hij de eerste wel is goed gegaan want hij was inmiddels tot 100% gekomen."" dit is me onduidelijk..
bedoel je dat er een 2de keer een cumulatieve update kwam aankloppen ..
 
werden deze dan opnieuw aangeboden ...dan dien jij eens bij de update geschiedenis na te gaan of deze daar vermeld staan of dat er " mislukt " vermeld staat ...staat er mislukt vermeld dien je de foutcode te vermelden.
 
normaal is het terug draaien op 10 minuten gedaan ...mag je dit onderbreken !
in feite niet echter heb ik dit hier wel eens gedaan en hier liep dit goed af ...het systeem gaf tijdens het heropstarten aan dat er niet op de juiste manier werd afgesloten en herstelde dit probleem door opnieuw op te starten ...bleek dus nadien dat het systeem helemaal niet terug gegaan was naar de vorige build ...!
*ik wil maar zeggen het kan meevallen maar anderzijds kan het gebeuren dat het systeem helemaal niet op te starten is ...in dat laatste geval dien je dus de pc/laptop 3x geforceerd af te sluiten ( bij een laptop verwijder je eerst de batterij en start je op via de adapter)
geforceerd afsluiten wilt zeggen dat je de stroomkabel los trekt tijdens het starten van het systeem...de 4de keer start je het systeem normaal op en zal Winbows zich zelf gaan herstellen .
 
Nou hij staat nu al die tijd de wijzigingen ongedaan aan het maken geef hem nog tot 19.00 uur en dan maar de stroomkabel eruit, ik draai altijd al met stroom, batterij heeft allang de geest gegeven en is verwijderd.
 
je kan indien je dit wenst via de Microsoft update catalogus de KB4019472 ophalen en deze vervolgens zelf installeren ..neem de juiste bit versie !
je zal wellicht een 64 bit systeem draaien en dan dien je de in het groen vermelde te downloaden en uit te voeren ...
f254861c16-Ashampoo_Snap_2017.05.19_19h00m57s_001_.png
 
Laptop update: Hij heeft hele nacht en ochtend staan draaien en net gaf hij weer aan dat hij de update terug ging draaien, systeem uitgeschakeld nieuw ram erin gezet en nieuwe ssd schijf. Ik had MCT tool op stick geinstalleerd en systeem gestart. Komt hij met vraag voor productcode , ik had deze genoteerd bij opzoeken van de versie kan ik deze gebruiken of moet ik niets invullen?
 
je dient niets in te vullen ...de Windows word geactiveerd de eerste keer dat je online gaat ...soms gebeurd dit later omwille dat de activatie server off-line was ...
2x word er je gevraagd om een licentie in te geven ...telkens geef je hier aan geen gevolg en ga je verder met de installatie.
 
Hij is nu bezig met windows installeren, produkt code had ik ingevuld echter pakte deze niet dus leeggemaakt en doorgestart. Komt nu weer met Taal Indeling en Toestenbord had ik al gehad, na volgende komt hij met scherm nu installeren en onderin uw computer herstellen??Welke optie toepassen??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan