Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
Ik heb nog een andere vraag Er zat vroeger 4gb intern geheugen en nu maar 3gb kan dit oorzaak zijn van traagheid

Verder staat er op de c schijf onder windows een map genaamd windows10upgrade van dezelfde datum 11-5-2017 toen de problemen begonnen, kan ik deze map verwijderen of laten staan?
 
er verdwijnt niet zomaar 1gb ram geheugen tenzij jij of een ander er een ram latje er uit heeft gehaald ..
de map windows10upgrade kan volgens mij nooit de oorzaak zijn daar deze enkel gebruikt word voor het upgraden naar een andere build ...hier is deze map amper 15MB groot ... hoe groot is deze bij u !
*mijn inziens kun je best deze laten staan .
 
Ik heb nog een andere vraag Er zat vroeger 4gb intern geheugen en nu maar 3gb kan dit oorzaak zijn van traagheid

3GB is een raar getal voor een laptop. Hoe kom je tot die conclusie dat er maar 3GB werkgeheugen aanwezig is?
Als ik dit lees stel ik volgende conclusie; Windows geeft weer dat er 3GB beschikbaar geheugen is, en dat er 4GB aanwezig is -> dus je Windows is een 32bit versie.
 
dutch54 zei:
ik heb tijdje terug een reparatie gehad aan deze laptop denk dat er toen iets is verwijderd
waarschijnlijk werd er een 32 bit systeem opgezet terwijl je eerder een 64bit systeem gebruikte .. waarom ze dit echter zouden doen is me onduidelijk !
 
ok ...het is dus je 32 bit systeem dat problemen heeft en enorm traag is ...of zelfs niet wil door starten ..
zoals ik eerder zei dien jij dus een Windows 10 32 bit dvd aan te maken via de desktop ... standaard zal deze dus voor een 64 bit gaan maar ontvink het vinkje en je kan vervolgens een 32 bit dvd aanmaken .. deze dvd gebruik je dan om je systeem te herstellen ..
 
Als er 4 Gig in heeft gezeten en 1 bank geeft aan nu 1024 G te zijn dan is de helft defect. Normaal zou dat geen ernstige vertraging op moeten leveren. Het ligt er aan wat deze beschadiging verder veroorzaakt in de laptop.
Haal het defecte bankje er eens uit zodat er nog maar 2048GB in de laptop aanwezig is. Grote kans dat hij dan sneller is dan dat hij nu is. In dat geval dus geheugen bankje vervangen.
 
ok succes met de installatie .. je dient geen code (licentie ) in te geven .
daar hij nu na 2 uren nog maar aan 8% zit denk ik eerder dat het wel eens 24 uren kan duren voordat deze klaar is ...hang de adapter er aan mocht het een laptop zijn ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan