Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren update windows 10 gehad echter nu loopt de Laptop zo traag dat het uren duurt voordat deze opstart en wat opend.
Norton update staat nog te updaten, wat kan ik hieraan doen
 
als er geen andere dienen verbonden te worden met de laptop klik je op overslaan .. wil je een netwerk verbinding met de desktop dient zowel de laptop als de desktop bedraad aangesloten te zijn aan je modem/router en ja het verbinden kan dan lang duren ..
 
telkens ik je een antwoord voorzie heb je je eerder bericht aangepast .. op zich is dit niet erg ..maar men zou kunnen gaan denken dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb ! ;)
 
heeft deze nooit eerder een Windows 10 gehad ...dacht het wel ...
kreeg je een melding dat de activatie niet lukte of dat deze niet geactiveerd was ...
de activatie gebeurd dus vanzelf tenzij de activatieserver niet bereikbaar is dan zal deze later gebeuren meestal binnen de 3 dagen..
indien je geen 3 dagen wens te wachten dan kun je deze ook telefonisch activeren ..
Windows activeren via een telefoon ...

1. Klik op start
2. Typ in het onderstaande zoekvenster "slui.exe 4" en druk op "Enter"
3. Wanneer UAC naar voren komt druk hier op Ja om verder te gaan.
4. In het volgende scherm kies "Belgie"
5. Druk op "Volgende" en een telefoonnummer + een lang serienummer verschijnt.
Bel het telefoonnummer en volg de opties die de telefoon-computer u geeft.
6. Nadat de gegenereerd key is ingevuld druk je op "Volgende" en Windows zal nu activeren.
 
Ik heb nog problemen met drivers die hij aan geeft zo'n stuk of 20-30 ben tel kwijt.. Bij bv Universal Serial bus controlers staan 10 met een dreihoekje er bij als ik daarop klik zegt hij onvoldoende vrije bronnen. Als ik daarop klik om stuurprogramma bij te werken zegt hij dat het beste al is geinstalleerd en als ik die regel verwijder door apparaat te verwijderen staat hij bij de volgende opstart er weer tussen.
 
vermeld dan eens de gegevens betreffende je laptop ...ik heb je eerder al gezegd deze op te halen en via een usb stick te installeren op de laptop .
**vraagje had jij toen je de installatie voltrok de laptop ook bekabeld aangesloten aan het internet ...!
 
Ja ik had bij de installatie via de usb stick deze aan gesloten via de vaste bekabeling maar nu kan ik de Netwerk adapter niet meer vinden. Kan alleen via wiresless lan adapter die ik naderhand aan gesloten heb verbinding maken met internet. Als ik deze zou verwijderen kom ik niet op het internet want hij ziet geen netwerkadapter
 
volgens hetgene ik lees werd dit systeem nooit voorzien van een hoger besturingssysteem dan XP en jij wilt hier dus dan een Windows 10 op draaien terwijl er enkel drivers werden uitgebracht voor XP !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan