Windows 10 HELP Plotseling geen geluid meer...!

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Mijn vlc-speler geeft ineens geen geluid meer na een registry cleaning. VLC opnieuw geinstalleerd. Geen succes. Van alles geprobeerd. Geen geluid meer....!
 
stop met het herhalen met datgene wat de TS niet ter beschikking heeft .. meermaals heeft de TS aangegeven geen usb stick te hebben en zoekt een andere oplossing ..
deze werd eerder al gegeven door een Windows.iso te mounten en zo de setup.exe op te starten om een in-place upgrade (lees herstel) te bewerkstelligen ...
doch dit schrikt de TS af ..
kan het media creation tool niet gebruikt worden dan kan men nog steeds de Windows downloader van Heidoc gebruiken om een Windows 10 21H2 iso op te halen ..
Ashampoo_Snap_zondag 20 februari 2022_08h46m52s_001_.jpg
 
Goedemorgen Leono, Het MediaCreation Tool heb ik gisteren al rechtstreeks op die usb-stick gezet en van daaruit opgestart. Ik heb er ook al gedacht om de stick op mijn andere I7 computer aan te maken en hem dan weer terug te doen in de corrupte windows pc. Ik ga daar zodadelijk mee aan de gang
 
stop met het herhalen met datgene wat de TS niet ter beschikking heeft .. meermaals heeft de TS aangegeven geen usb stick te hebben en zoekt een andere oplossing ..
deze werd eerder al gegeven door een Windows.iso te mounten en zo de setup.exe op te starten om een in-place upgrade (lees herstel) te bewerkstelligen ...
doch dit schrikt de TS af ..
kan het media creation tool niet gebruikt worden dan kan men nog steeds de Windows downloader van Heidoc gebruiken om een Windows 10 21H2 iso op te halen ..
Goedemorgen Qtex, Ik heb nooit en nergens aangegeven dat ik geen usb-stick heb. Ik heb alleen geschreven dat ik geen usb-stick heb met een schone Windows versie erop! Later bleek dat ik die die eerst zelf moet aanmaken, wat ik gisterenavond dus gedaan heb met dat MediaCreationTool... Maar dat geeft een foutmelding.

Ik kan het nu proberen met dat Windows downloader van Heidoc, maar ik zie dat er sinds december 2020 geen update meer is geweest.
 
Goedemorgen Qtex, Ik heb nooit en nergens aangegeven dat ik geen usb-stick heb. Ik heb alleen geschreven dat ik geen usb-stick heb met een schone Windows versie erop! Later bleek dat ik die die eerst zelf moet aanmaken, wat ik gisterenavond dus gedaan heb met dat MediaCreationTool... Maar dat geeft een foutmelding.

Ik kan het nu proberen met dat Windows downloader van Heidoc, maar ik zie dat er sinds december 2020 geen update meer is geweest.
Excuus Qtex, ik zie in jouw bericht dat de laatste versie van 2021 is. Ik zal kijken of dit wel werkt.
Nog een meldingsaanvulling: DE APP DIE U PROBEERT TE INSTALLEREN IS NIET DOOR MICROSOFT GEVERIFIEERD. Is dat geen probleem?
 
Qtex heeft een duidelijke uitleg, met Windows Media Creation Tool 21H2.exe kan je op en andere pc deze usb stick aanmaken. Een herinstallatie op een pc met SSD kan tussen de 2 à 4 uur gemaakt worden na vooreerst alle gegevens op een externe HD te hebben geplaatst. Hopelijk heb je van de te betalen programma's nog de installatie en coEtienne
Etienne, Er lopen nu enkele adviezen door elkaar... Die Media Creation Tool werkt dus niet. Ook hoefde ik niet alle data en bestanden op een externe HD te plaatsen (zie post #12 van Qtex) En ik heb nog een persoonlijk bericht van een forumcollega...
 
Iets in mij zegt dat je uiteindelijk met je toestel toch weer bij AZERTY (of een andere PC-boer) zult belanden ... en dat lijkt mij nog zo geen slecht idee!
Ja, ondanks alle goede adviezen kan het daar op uitdraaien. Maar Azerty geeft aan dat ik dan eerst de complete SSD met alle bestanden moet gaan leegmaken voordat zij een nieuwe Win 10 PRO erop gaan zetten. Daar zie ik erg tegenop. En verschillenden in dit topic geven aan dat dit niet hoeft! Tja, en dan weet ik het nu even niet meer...
Wat ik wel weet dat ik die hele SSD niet even gauw kan leegmaken. Dan moet ik eerst een externe HD van zeker 3 Tb gaan aanschaffen.
 
de verwarring en de onzekerheid komt er omdat jij elders maar info ga halen ...jij maakt het jezelf alleen maar moeilijker om de knoop door te hakken ...
in bericht 12 gaf ik je een mogelijkheid die voor u het simpelste was zonder een nieuwe installatie te moeten doen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan