Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

ik heb een recente hp laptop gekregen die vol me virussen zat die heb ik er al uitgekregen ,
ook zitten er nog fouten in het systeem Windows 8 herstellen lukt niet dus zou ik via hersteloptie gaan maar de recovery dvd's zijn al gemaakt :-( en ze vindt die niet meer
maar de herstelpartitie is er wel nog dus ik zou moeten kunnen opstarten met een dvd of USB-stick en die herstelpartitie activeren of laten opstarten .
of kan ik van die hp recovery partitie de image's branden ,vroeger heeft da eens gelukt maar was met ACER nu gaat het over HP

Wat ook niet lukt is vb ERD Commander gebruiken :-(



iemand hulp ?
 
a ok ik stel het voor aan de mensen , maar wat ik nog ging vragen als je nu de recovery dvd's hebt gemaakt wist hp recovery intern ook de images voor de recovery ?
neen de recovery partitie werd door de gebruiker zelf verwijderd deze blijft normaal gezien aanwezig bij het aanmaken van de recovery dvd's tenzij ze destijds aangegeven heeft om deze te verwijderen nadat de recovery dvd's aangemaakt werden !
 
Rekening houdende met de kostprijs en de wachttijd zou ik ze toch eens aanmanen om nog maar eens op zoek te gaan naar die onvindbare DVD's. Wanneer je terug op fabrieksinstellingen zit en alle software weer geïnstalleerd is, zou ik ook meteen een image / schijfkopie maken op een externe HDD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan