Windows 11 herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan.
Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO?
Iemand een reden of oplossing?

greets

ed
 
hoe komt het dat ik niet naar een vroeger gemaakt herstelpunt kan teruggaan.
Mislukt telkens, en dit met een nieuwe Dell AIO?
Iemand een reden of oplossing?

greets

ed

Moet je aan Microsoft vragen, windows 10/11 schakelen het zelfs bij nieuwe installaties niet meer in.

Zelfde reden als in mijn post #3 in Windows 11 speed dials topic.
Wordt standaard niet meer ingeschakeld.
Als je het manueel hebt ingeschakeld wordt het bij een future ugrade, bv van 21H1 naar 22H2 zelfs weer uitgeschakeld.
Is dus eerder een windows dan Dell AIO probleem (alhoewel Dell het mss wel zou kunnen activeren...).
 
Opmerking: Als u het herstelpunt dat u wilt gebruiken niet ziet, schakelt u het selectievakje Meer herstelpunten weergeven in om meer herstelpunten weer te geven.
Als u geen herstelpunten ziet, kan dit komen doordat systeembeveiliging niet is ingeschakeld. Hier leest u hoe u het kunt controleren:
  • Typ in het zoekvak op de taakbalk: Configuratiescherm en kies het vervolgens uit de lijst met resultaten.
  • Typ herstel in het zoekvak van het Configuratiescherm.
  • Selecteer Recovery > Configure System Restore > Configure en kijk of de optie System Protection inschakelen is geselecteerd.
Als de optie Systeembeveiliging inschakelen niet is geselecteerd, is systeembeveiliging niet ingeschakeld en zijn er geen herstelpunten. In dit scenario kunt u uw pc niet herstellen met behulp van een systeemherstelpunt en moet u een van de andere herstelopties gebruiken die op deze pagina worden vermeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan