Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
vroeger kon je via" systeem" makkelijk het maken van een" herstelpunt maken " terugvinden ,sedert de allerlaatste creaters update is dat niet zo meer , je moet zelf invullen in zoeken "herstellpunt maken " , of zit dat ergens nu elders ?
 
Klik op het vergrootglas en typ herstel. Druk op enter en je krijgt dit :

Herstel.JPG
 
ik krijg hier helemaal iets anders te zien indien ik de weg volgt van Mik ..dan krijg ik hier de optie om een Windows 10 recovery usb stick aan te maken ...zie onderstaande afbeelding .
f5c0d638c7-Ashampoo_Snap_2017.10.24_17h22m52s_001_.png


pas als ik herstelpunt ingeef in het vergrootglas dan kom ik hier in het scherm welke me toelaat om het aanmaken van een herstelpunt in te schakelen en te configureren ...
f5d2fa162a-Ashampoo_Snap_2017.10.24_17h32m26s_002_.png
 
ik bemerk dat hier de services Windows search ontbreekt in de lijst service's en daardoor werkt hier het zoekprogramma dus niet behoorlijk ... de lijst welke jij te zien krijgt krijg ik hier dus niet ...
 
je versta me verkeerd ...het zoekprogramma kan ik wel starten maar geef ik enkel herstel in dan komt er geen lijst te voorschijn zo als bij u ... in de lijst service's komt Windows search niet voor ...ook staat deze niet vermeld bij Windows onderdelen in of uit schakelen ...
m.a.w. type ik dien steeds het volledig woord in te typen ..

dit is alles wat ik hier dus te zien krijgt ..
f78a898cb6-Ashampoo_Snap_2017.10.24_19h25m48s_005_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan