Windows 10 Ik kan geen Up- date doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb problemen met de up-date van windows 10
Dit is wat ik steeds te zien krijg na het zoeken van up-date.
240015


Kan iemand mij hier mee helpen?
Mijn browser is Firefox
Alvast bedankt

Swatjen
 
mocht de probleemoplosser het probleem betreffende het niet kunnen update niet kunnen verhelpen
(de probleemoplosser vind je via start>instellingen >bijwerken en beveiliging >problemen oplossen >Windows update) dan kun je het volgende doen ..

*open een opdrachtprompt ( administrator ) en geef om de beurt de volgende opdrachten in (zie de lijst ) waarbij je na het ingeven van telkens een opdracht ook op enter klikt en afwacht tot deze bewerking gedaan is voor je de volgende opdracht in geeft ..

*lijst van de in te geven opdrachten waarbij je telkens op enter dient te klikken tussen elke opdracht en wacht bij het ingeven van de volgende opdracht tot de bewerking gedaan is .
net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver
ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old
net start wuauserv
net start cryptSvc
net start bits
net start msiserver


sluit na het uitvoeren van de laatste opdracht de opdrachtprompt (administrator) af ..en herstart je systeem ..
nadat deze herstart is start je het zoeken naar update 's op ..
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe te zoeken naar bepaalde updates, laat een programma dat lekker doen

Je kunt windows 10 makkelijk updaten, wanneer de bestaande updates continu niet doorgaan of fout lopen.....

ga naar http://download.wsusoffline.net/

download http://download.wsusoffline.net/wsusoffline1161.zip of de nieuwste versie

pak deze uit in een aparte directory....

start updategenerator.exe

Klik je besturingssysteem aan (voor windows 10 64 bit = x64 of voor windows 10 32 bit = x86)

Klik op Start

Jij krijgt nu een commandoscherm (dos-achtig) en je ziet wat allemaal gedownload en geinstalleerd , volautomatish.

Wacht tot het programma helemaal klaar is en een logvenster vertoont.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan