E-mail Kan geen bijlages versturen met GMail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik merk dat ik geen E-mails met bijlages kan versturen met GMail en begrijp daar niets van. Ik krijg daarbij deze melding (zie bijlage). Kan iemand helpen svp? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    41.4 KB · Weergaven: 172
Er is een netwerkprobleem...
Als het probleem zich enkel voordoet als je een bijlage toevoegt én niet als het gewoon een mail is moet je bekijken of je wel toegang hebt tot het bestand dat je wil meesturen.

Je screenshot toont echter een lege mail, zonder adressen en zonder titel en het is normaal dat er dan deze foutmelding komt als je op Verzenden drukt.
Met die afbeelding toon je dus eigenlijk niets...
 
Dank voor de reactie, maar ik heb de meegestuurde kopie van de betreffende e-mail leeg gemaakt uit privacy overwegingen en zover ik weet is er niets mis met mijn Internet verbinding. Alles werkt zover ik kan zien normaal en ondanks de getoonde waarschuwing. Dus ik begrijp er nog steeds niets van. Meer suggestie zijn nog steeds zeer welkom. Met vriendelijke groet,
Cor
 
Ter aanvulling: ik zie nu dat ik de Bijlages wél heb kunnen versturen met MS Outlook (normaliter gebruikik echter GMail). Dus ik ben nog steeds zeer geintereseerd in een oplossing. Vriend. groet,
Cor
 
Ik kan niet uitsluiten, dat er een netwerkprobleem is (was), maar ik heb meerdere pogingen gedaan om te versturen en daarbij niet gemerkt dat er iets mis is of was met mijn Internet verbinding. Groetjes,
Cor
 
Een probleem op afstand oplossen is altijd moeilijk, dar heb ik alle begrip voor, maar behalve dat Gmail weigert om de e-mail met bijlagen te versturen met een verwijzing naar een internet probleem (dat er volgens mij niet is of was). zou ik verder geen info weten dat meehelpt om dit raadsel te helpen oplossen.
Ik hoor dat anders graag. Uiteraard heb ik zelf op Internet ook al vergeefs naar een oplossing gezocht.
Vriendelijke groet,
Cor
 
Kan je het bestand in kwestie kiezen vanuit je mailbericht om het aan te hechten ? (zie #3)
Kan je een mail uit je webmail GMail sturen als er geen bestand aanhangt ? (zie #2)
Kan je identiek datzelfde bestand aan identiek dezelfde bestemmeling wel versturen vanuit MS Outlook ?
Is dat een locale Outlook of een web 365 versie ?
En waar staat de bijlage : op je locale schijf of vanuit een cloud-opslag ?
 
Ja, ik kan het bestand kiezen vanuit mijn bericht en ik kan ook gewoon een e-mail bericht sturen en ook kan ik dezelfde bijlage met ms Outlook versturen. Het is volgens mij een web-versie van Outlook. Het te versturen bestand staat op de lokale schijf. Hopelijk geeft deze info meer inzicht in het probleem.
Vriendelijke groet,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan