Opgelost Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goededag

Ik heb windows 10 opnieuw geinstall
Ik heb een betaalde versie van Incredimail, maar ik kan mijn backup niet terughalen,
hij deed het eerder goed
ik heb alles al geprobeerd, ik weet het echt niet meer
Kan iemand mij helpen

Ashampoo_Snap_vrijdag 21 februari 2020_19h39m58s_002_.jpg


groetjes Ineke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goededag

Ik heb windows 10 opnieuw geinstall
Ik heb een betaalde versie van Incredimail, maar ik kan mijn backup niet terughalen,
hij deed het eerder goed
ik heb alles al geprobeerd, ik weet het echt niet meer
Kan iemand mij helpen

groetjes Ineke
Beste,
De bijlage die u invoegd heeft niets te maken met het terug halen van je backup, maar dit heeft te maken met de activatie van je incredimail heeft jouw probleem te maken met de bijlage?.
 
@kjellvdp en ikzelf waren gelijktijdig aan het tikken om antwoordje te geven, maar ik volg hem volledig ... Je probleem heeft niets met backup te maken, want zover ben je nog niet : je nieuwe installatie van Incredimail moet nog worden geactiveerd.
En de server geeft de melding terug dat hij er niet in slaagt je licentie te valideren, waarschijnlijk omdat ze al geactiveerd is.

Er zal wel een of andere procedure zijn bij herinstallatie vermoed ik, maar daar kan die helpdesk je het beste mee helpen denk ik ... Probeer je dat eerst eens ?
 
Beste,
De bijlage die u invoegd heeft niets te maken met het terug halen van je backup, maar dit heeft te maken met de activatie van je incredimail heeft jouw probleem te maken met de bijlage?.
Kan het toevallig zijn dat je deze licentie al gebruikt hebt voordat je jouw windows opnieuw hebt geïnstalleerd?.
 
Lang geleden dat ik incredimail geprobeerd had. Ik vond het helemaal niks, maar dat is natuurlijk een andere discussie.

Wat ik er nog van weet is dat je niet echt een backup mogelijkheid had. Je moest alles exporteren en dat was je backup. Of exporteren de juiste benaming was weet ik niet meer.
Als je dit nooit gedaan hebt, is er geen backup.
Heb je dit wel gedaan dan hoop ik dat je het op een andere schijf hebt bewaard of op een usb stick o.i.d.
Je zegt dat je Windows 10 opnieuw hebt geïnstalleerd. Op de C schijf hoogstwaarschijnlijk. Stond het geëxporteerde incredimail bestand ook op de C schijf dan is ie definitief weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even gezocht en een filmpje gevonden.
Zo deed ik dit toen ook. Exporteren en na een nieuwe besturing en alle programma's er weer op, het bestand importeren in Incredimail.
Had je nooit iets geëxporteerd en op een veilige plaats bewaard is het helaas pindakaas.

Maar je zal eerst Incredimail werkend op de pc moeten hebben, jouw screenshot laat zien dat dit nog niet is gelukt.

 
@Skippy @Inekekuipers Anderzijds lees ik dit op hun helppagina :

1582319863896.png


Als ze er nog staan moeten ze er ook kunnen gehaald worden, maar ik vrees dat je dan overgeleverd bent aan de goodwill van Incredimail Support...
Zie mijn eerste tussenkomst ... al mailke gestuurd met vraag om hulp ?
 
Dat staat er eigenlijk niet hé : foutmelding zegt dat er geen aansluiting is met de server... Dat kan om meerdere redenen zijn, waarschijnlijk laat hij je niet binnen om redenen van licentie of (maar minder waarschijnlijk) inderdaad een firewall blokkering.

En dan zegt de foutboodschap (als meest voor de hand liggende reden - en zeker bij oudere software qua basis) dat je moet nakijken of je met Internet verbonden bent. Maar eigenlijk is dat maar een wilde gok van dat programma. Wil niet zeggen dat er iets van die aard wordt gedetecteerd hoor !

Incredimail zelf zegt er het volgende over, maar het loopt nu niet bepaald over van duidelijkheid : http://www.incredimailcom.support/how-to-fix-incredimail-error-1232/

Probeer eens de firewall (Defender, advanced settings) TIJDELIJK ! uit te zetten en dan je mail op te starten.
Kijk ook na of al je settings conform staan ....

Voor nog verdere deductie is er een vraag die ik nog niet beantwoord heb gezien : welke account gebruik je ?
a) heb je een Incredimail account binnen de Incredimail software in gebruik ?
b) heb je een andere (Telenet, Proximus, Google, Hotmail, etc....) in de configuratie van de Incredimail software gezet.

Want het is natuurlijk die server die gecontacteerd moet worden en de settings zijn verschillend voor elke server/account om je binnen te laten ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan