Windows 8 kan niet geinstalleerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bezit een oude maar goede laptop Ik zou er graag win8.1 er willen op installeren Maar het lukt me niet Voor win10 heeft hij de sytheem vereiste niet.
ik bezit de instal dvd.
 
Volgens mij wordt dit niet meer ondersteund door Microsoft. Denk dat je beter toch een recenter besturingssysteem zou installeren. Indien je denkt dat je systeempje niet krachtig genoeg is om Windows 10 te draaien zou ik u aanraden om eens Linux Mint te proberen, je kan dit eerst live draaien zonder dat je het installeert. Staat het u aan, kan je het dan uiteraard gaan installeren.
https://linuxmint.com/
 
welk merk laptop en type nr?
hoe kom je achter je configuratie model van je pc? (cpu-z op speccy draaien)
anders kan ik ook eventueel helpen om MAc OS hackingtosh erop te zetten. (weet nu onderhand wel hou dat moet , haha)

[Correctie moderator] Je kan CPU-z niet draaien op speccy. Dat is een ongelukkige uitspraak.
Je kan wel kiezen tussen één van beiden. Ze doen ongeveer hetzelfde en geven beiden een vrij gelijkaardig resultaat.
Als je dit hier post, zullen er wel helpers/medewerkers zijn die je verder kunnen helpen. [Einde moderatie]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hiermee kan je zien welke processor, chipset,netwerkkaart je systeem bezit (bijv windows 11 heeft een vereiste van een processor vanaf de 7 generatie)
/ maar ook de sleutel warmee je windows syteem geactiveerd is.
Met de nodige informatie is het makkelijker om bijvoorbeeld een driver te kunnen vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan