Windows 11 Kan niet meer inloggen google account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg eerst melding dat mijn wachtwoord een uur geleden verandert is.
Volgende stap : Voor de beveiliging van je account wil Google zeker weten dat jij het bent die probeert in te loggen met de melding '
Een van je back-upcodes van acht cijfers opgeven.'
Wat dit is weet ik niet , ik heb geen achtcijferige codes.
Als ik klik op 'probeer het op een andere manier' , staat er 'Er is zojuist een e-mail met een verificatiecode verzonden naar ' , maar daar staat een verkeerd emailadres...
Accountherstel werkt ook niet want hier staat : 'plaats beveiligingssleutel in usb-poort' : wat dit is weet ik ook niet.............
Dank.
 
' maar daar staat een verkeerd e-mailadres... ' is dit een gekend é-mail adres van jouw?
die 8 cijfers wijst meestal naar een twee-staps verificatie ... heb je die ooit ingesteld?


 
Laatst bewerkt:
Er is verdachte activiteit op je account die er op lijkt te wijzen dat iemand je account heeft gekaapt en dan zodanig ingesteld dat een nieuw paswoord niet naar jou maar naar hem werd gestuurd + 2-staps authenticatie.
 
' maar daar staat een verkeerd e-mailadres... ' is dit een gekend é-mail adres van jouw????

' Is een telefoon of chat mogelijk met 'Google' voor een oplossing ? ' voor zakelijke klanten bestaat het! voor particulieren ???
Zoeken op Google .....
 
gewoon pesterij de " DOT " ( . ) verwijderd, kleinzielig .....

Heb wat verder gezocht:



misschien lukt het ... S6 ermee
 
als ik het goed begrijp is het E-mail adres met een eigen domeinnaam en niet met Gmail.com
als dat zo is moet je contact op nemen met de administrator
hij kan dan terug toeganggeven tot je accound

en heb je deze al geprobeert https://accounts.google.com/signin/...wName=GlifWebSignIn&flowEntry=AccountRecovery
Deze link is alweer om in te loggen , gaat dus niet.
Het zal allemaal niets helpen , want ik moet altijd inloggen.Mijn YT kanaal is ook niet meer bereikbaar.En google heeft geen telefoon , chat , niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan