Windows 11 Kan niet meer inloggen google account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg eerst melding dat mijn wachtwoord een uur geleden verandert is.
Volgende stap : Voor de beveiliging van je account wil Google zeker weten dat jij het bent die probeert in te loggen met de melding '
Een van je back-upcodes van acht cijfers opgeven.'
Wat dit is weet ik niet , ik heb geen achtcijferige codes.
Als ik klik op 'probeer het op een andere manier' , staat er 'Er is zojuist een e-mail met een verificatiecode verzonden naar ' , maar daar staat een verkeerd emailadres...
Accountherstel werkt ook niet want hier staat : 'plaats beveiligingssleutel in usb-poort' : wat dit is weet ik ook niet.............
Dank.
 
Lastpass heb ik lang gebruikt maar zou ik nu niet meer aanraden. Heeft de werking van de gratis versie zo beperkt (slechts op één toestelsoort - indien op je PC, niet op je mobiel) en heeft de voorbije jaren al enkele keer een hack niet kunnen tegengehouden.

Bitwarden steekt met kop en schouders boven alle andere uit - ook gratis !

Ik zou er geen welles, nietes van maken hier. Maar die 3 tools zijn vrijwel allemaal gelijkwaardig. Bitwarden is niet superieur aan de andere, en dat geld voor de anderen evenzeer. Allemaal hebben ze hier en daar een plus welke de andere niet heeft, of mogelijks minder gunstig.

Het is zo dat ze bij Lastpass al een paar keer een 'hack' hebben gehad. Dit bedrijf heeft dat ook altijd heel open gecommuniceerd met hun gebruikers. Het belangrijkste daar was ook dat de opgeslagen data (wachtwoorden) van de klanten nooit gecompromiteerd zijn geweest. Dit laatste bewijst ook de veiligheid van die service.
Ikzelf gebruik ook geen Lastpass (of nietmeer), maar ik zou Bitwarden zeker niet op een hoger niveau plaatsen dan de andere twee.
Mogelijks is Bitwarden wel het "meest biedende" betreffende de gratis versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan