Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Opgepast dit is enkel voor android apparaten.

Zoals velen op hun pc Malwarebytes hebben, kan je nu sinds Februari ook Malwarebytes krijgen voor android toestellen.
Ik heb het nu 2 weken op mijn gsm runnen ( met dank aan Nemo), standaard scant hij je toestel iedere dag, dat vind ik persoonlijk nu niet nodig, je kan in de instellingen het op een interval van een week zetten en dat vind ik dan weer prettiger.
Hij doet heel erg lang over een scan vind ik, wat erop wijst dat hij zijn werk wel behoorlijk goed en diep doet.
Malwarebytes vind je hier. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.malwarebytes.antimalware&hl=nl
 
De app draait nu enkele weken op mijn gsm, de app doet bij mij heel erg lang over een scan, die ook nog eens heel erg aan mijn batterij vreet terwijl hij scant. Nu ja er staat ook wel vrij veel op mijn gsm. Maar ik vind het toch vrij lang duren. Het ergste vind ik het leeg zuigen van de batterij. Vorige week had ik niet zoveel percentage batterij meer over en ik moest nog een paar uur verder kunnen, wat mij ging lukken, maar Malwarebytes begon met zijn scan. In no time batterij leeg. Gevolg, die paar uur dat hij het nog vol moest houden voor ik hem aan de lader kon hangen, werd naar huis gaan met een uitgevallen gsm. Verder werkt het wel goed, maar te traag naar mijn mening en is totaal niet batterij besparend.
 
normaal gezien kun je ook via " instellingen " geautomatiseerde taken de vermelde taak verwijderen ...
zodoende bepaal jij dan wanneer er gescant dient te worden door deze handmatig op te starten .

Ashampoo_Snap_2015.06.25_18h31m05s_019_.jpg
ook hier heb ik deze geautomatiseerde taak verwijderd en enkel deze van de updates heb ik laten staan .
 
normaal gezien kun je ook via " instellingen " geautomatiseerde taken de vermelde taak verwijderen ...
zodoende bepaal jij dan wanneer er gescant dient te worden door deze handmatig op te starten .

Bekijk bijlage 14575
ook hier heb ik deze geautomatiseerde taak verwijderd en enkel deze van de updates heb ik laten staan .

Qtex, dat kan inderdaad. Maar hier betreft het wel de android versie en niet de windows versie. Maar had het niet door op het moment zelf dat hij mijn batterij zo snel aan het leeg zuigen was. Ik ging anders de scan wel stop gezet hebben hoor. Heb liever een werkende gsm in mijn zakken zitten dan eentje met een lege batterij.

@Xperia, Norton is een AV, malwarebytes is een er naast draaiend anti MALWARE app. Iets wat Norton niet mee neemt in zijn scan.
 
Er zijn instellingen, 1x per dag of 1x per week zo uit het hoofd, mijn gsm is aan het reanimeren (lachen) en omdat ik zo moe ben van het werken ben ik te lui om te gaan kijken. Dus als er nog instellingen zijn, sla mij niet dood. Dit is wat ik mij nog herinner van toen ik het een aantal weken geleden geinstalleerd heb op mijn gsm. Qtex, ik dacht dat je het verkeerd voor had omdat je een printscreen van de windows versie erop gezet had.
 
Heu, ik ben dan toch recht geraakt en ik pak mijne gsm, ik heb dus malwarebytes er af gekieperd. Ik moet dus in een boze bui toen hij plat was als ik thuis was het eraf gekieperd hebben. Kan dus nu niet meer kijken hoe het zit met de instellingen. Ik ga het nu niet herinstalleren.
 
je zegt dus nu dat de app malwarebytes niet meer aanwezig is ....wel dan begrijp ik de post #2 niet die jij eerder neer geschreven heb !
 
je zegt dus nu dat de app malwarebytes niet meer aanwezig is ....wel dan begrijp ik de post #2 niet die jij eerder neer geschreven heb !

Ja, dat begrijp ik, maar ik was het toen vergeten op te schrijven, en het viel me vandaag te binnen dat ik dat nog moest melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan