Software map Temp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen?
De laatste tijd krijg ik iedere keer als ik software op mijn pc wil installeren, de melding "De tijdelijke map staat op een vol station of is niet toegankelijk. Maak schrijfruimte vrij of controleer of u gemachtigd bent om in de map Temp te schrijven."
Ik kan echter die tijdelijke map noch de map Temp nergens vinden. En ik weet ook niet hoe ik daar toegang toe kan krijgen! Gaarne, indien mogelijk, stap voor stap uitlag.

Gerard
 
Of er komt: "Fout -1632. De tijdelijke map bevindt zich op een schijf die vol is of niet toegankelijk. Maak meer ruimte beschikbaar op de schijf of zorg dat de tijdelijke map bestaat en u er naartoe kunt schrijven."
Maar hoe doe je dat?

Gerard
 
de Temp map bevind zich op de C in de map Windows deze kan verschillen in grootte en is hier maar een 59.4Mb
aangezien jij de vermelding krijgt dat deze map zich bevind op een schijf die vol is zou ik eerst en vooral een afbeelding van schijfbeheer willen zien ..
 
printscreen plaatsen met img dumper
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .
Ga vervolgens naar http://www.imgdumper.nl/
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.

*je kan ook de afbeelding via "afbeelding invoegen " hier neer plaatsen in je volgend bericht ...
Ashampoo_Snap_zondag 10 mei 2020_14h40m24s_003_.jpg
 
er is nog 63% vrij op de C m.a.w. denk ik dan eerder dat er een machtigings probleempje opgetreden is..
rechtsklik op de map temp en kies de tap beveiliging .. je dient vervolgens bij de 3 vermeldingen die ingekleurd zijn het volledig beheer te hebben ..
de 3 vermeldingen die niet ingekleurd zijn hebben enkel het vinkje staan bij speciale machtigingen .

Ashampoo_Snap_zondag 10 mei 2020_15h40m45s_004_.jpg
 
er ontbreken bij u tenopzichte met de afbeelding van mij wel 2 vermeldingen ..
is er iets aangepast of veranderd geworden in het gebruikersaccount .
deze " ontbrekende " vermeldingen handmatig zelf gaan toevoegen is eerder om problemen vragen .
 
Check eerst eens wat je systeem environment variabelen zijn.
Open een powershell prompt en voer volgende opdrachten eens uit. Geef hier ff het resultaat weer:

Code:
[System.Environment]::GetEnvironmentVariable("TEMP",2) 
[System.Environment]::GetEnvironmentVariable("TEMP",1) 
[System.Environment]::GetEnvironmentVariable("TMP",2) 
[System.Environment]::GetEnvironmentVariable("TMP",1)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan