Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
ineens krijg ik het vinkje niet weg bij mappen alleen lezen !vink weg toepassen 2x ok en het is niet veranderd is map 166gb met films kan niet meer convecteren door dit
heb alle scans gedaan
weet iemand oplossing?
Win7ultimate
grtjs
navarro
 
Ik vraag me af wie deze speciale rechten heeft toegevoegd. Naar mijn weten gebeurd zoiets handmatig.
Wat ik ook vreemd vind is dat Naam Administrators Pol-PC twee keer vermeld wordt met verschillende rechten.

Als je een gebruikers account gebruikt met administrators rechten, geef je ook virussen en andere malware alle rechten .(Root rechten) Daarom word het aanbevolen om voor dagelijks gebruik een standaard gebruikersaccount te gebruiken, en het super administrators account met een wachtwoord te beveiligen.
 
Op zich is er niet mis, dus dat kan en mag wel hoor. Geen probleem. Ik zie die dingen dagelijks. Maar het is een kwestie van een eenvoudigere structuur te krijgen. Als je die regel verwijderd ga je mss nog meer problemen krijgen denk ik. Het beste is een bestaande regel aan te passen. Dan stelt die de nodige rechten opnieuw in.
Alleszinds, dit kan soms vervelend zijn... geef ik toe :)
 
doe er maar een slot op!heb format gedaan want hoe meer ik veranderde hoe erger het werd ineens waren de navigatie knoppen ook weg!dan was ik het beu
thx voor de hulp mannen tot ...
 
ik heb het stille vermoeden dat jij te veel experimenteerd in het besturingssysteem ....
wel indien dit vermoeden klopt waarom experimenteer je dan niet terwijl je besturingsssysteem beschermt is in een virtuele omgeving ....
denk nu aan" returnill" of "time freeze2" en mocht je de acronis true image in gebruik hebben ook deze heeft een virtuele optie genaamd "try & decide"
mijn voorkeur heeft echter Time Freeze2 (dit is een top programma )
onder een virtuele omgeving kun je experimenteren zoveel je wilt ....je kan de windows echt om zeep helpen maar zolang je niets opslaat wat je in het virtuele doe , dien je enkel de pc te herstarten om al hetgene wat je gedaan heb in de virtuele omgeving ongedaan te maken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan