Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 151
de WLDCore.dll ontbrak pas nadat hij de map windows live heeft verwijderd...zoals aangegeven in bericht #83
dus indien hij een herstelpunt terug plaatst staat ook deze map met de WLDCore.dll terug op zijn plaats....
 
Ik heb dit maar sedert een paar dagen. Vermoed dat het moet liggen aan het programma Advanced systemCare. Ik heb met dit programma een grote controle gedaan en sedert dien heb ik dit probleem. Een gewoon systeemherstel helpt niet.

Mag ik weten waar je deze gedownload hebt?
 
Initieel gaat (ging...) het hier over een recent probleem / fenomeen:

Ik heb dit maar sedert een paar dagen.

Deze info werd ook nog gepost:

Een gewoon systeemherstel helpt niet.

Probeer eerst systeemherstel (Startknop, in het zoekbalkje typ je "rstrui", zonder de "") eens uit te voeren in veilige modus

Werd deze tip ook daadwerkelijk uitgevoerd en gecheckt ? ? ?

Als je via de recovery partitie een windows herstelschijfje kan maken, kun je hiermee al proberen om windows te herstellen.

Kan jij me eventjes verduidelijken hoe je via de recovery partitie aan herstelschijf kan aanmaken ? ? ?
 
Kan jij me eventjes verduidelijken hoe je via de recovery partitie aan herstelschijf kan aanmaken ? ? ?

Als ik een toestel koop, dan lees ik voor het eerste gebruik de handleiding. Wie een computer of laptop aankoopt en er zijn geen herstelschijfjes bijgeleverd, staat dit duidelijk in de handleiding te lezen dat deze onmiddelijk moeten aangemaakt worden, en hoe deze kunnen aangemaakt worden.
 
Klopt, dit alles wordt ook gemeld wanneer je een OEM-systeem in gebruik neemt. Blijft dus de vraag hoe je een herstelschijf kan aanmaken via de recovery partie, zie citaat ???

In de handleiding van de computer/laptop zal te lezen vallen hoe je de verborgen recovery partitie kan benaderen, en hoe je de schijfjes kan maken.
Bij Asus benader je de recovery partitie door op F9 toets te drukken bij het aanzetten van de laptop of computer.
Asus stopt met levering recovery-dvd bij netbooks - IT Pro - Nieuws - Tweakers
 
Inderdaad, maar jouw antwoord is totaal naast de kwestie swaske. Je beweerde dat je kan een herstelschijf maken VIA de RECOVERY-partitie:

Als je via de recovery partitie een windows herstelschijfje kan maken, kun je hiermee al proberen om windows te herstellen.

Daar had ik dus graag de nodige stappen voor gekend: het aanmaken van een herstelschijf vanuit de recoverypartitie zoals jij dat doet.
 
Daar had ik dus graag de nodige stappen voor gekend: het aanmaken van een herstelschijf vanuit de recoverypartitie zoals jij dat doet.

Ik heb hierover ondertussen al een en ander opgezocht, maar heb helaas nog niets concreets of bruikbaars gevonden over het aanmaken van een herstelschijf vanuit de recoverypartitie dus ik kijk uit naar je reactie want dit lijkt me een uniek gegeven te zijn?
 
Goede morgen iedereen.
ik bedank jullie allen voor het geduld die jullie met mij hadden om me zo goed en kwaad mogelijk te helpen. Mijn probleem is eindelijk opgelost door een een nieuwe installatie op te zetten. Ik heb nu meteen een systeemherstelschijf gemaakt en ook een image.
Uiteindelijk heb heb ik dan toch meneer DDragon80 moeten gelijk geven en nu is hij opperbest.
Maar ik vind het wel raar dat "Mime" zo onbekend is.
Nu ter inlichting;
ik heb mijn laptop bijna 3 jaar geleden nieuw gekocht in de Saturn. Ik ondervond meteen dat er iets fouts mee was. Die heeft van het begin af aan nooit gewerkt zoals het hoort. Ik heb dan nog een speciale verzekering ervoor genomen. Ze hebben hem verschillende malen opnieuw geinstalleerd (naar fabrieksinstelling), doch dit bleef steeds hetzelfde. Op een gegeven moment kon ik hem niet meer opstarten en ging ik er voor de zoveelste keer naar die winkel. Daar aangekomen, hebben zij hem normaal kunnen opstarten en lachten me uit en zeiden dat dit nog wel eens gebeurt en dat ik maar enkele keren het "deksel" op en neer moet bewegen en dat het zal opgelost zijn.
Ik kreeg verder problemen en heb naar een betere winkel van HP geweest en daar hebben ze zelfs tot 3 maal toe een nieuw moederbord moeten plaatsen (gelukkig in garantie). Toch bleven de problemen zich voordoen; hij viel zomaar uit, internet plots uitvallen, beeldresolutie was niet aangepast,... tot ik nu besloten heb niet terug te keren naar fabrieksinstelling, maar gewoon herinstalleren met een schijf.
Dus aan allen nogmaals bedankt voor de hulp en voor mij mag die topic beschouwd worden als afgehandeld.
Groetjes, Bernard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan