Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 en werk met Windows Live Mail.
Telkens ik een e-mail ontvang krijg ik op het volledig rechter deel van mijn scherm een lang blad waar vele gegevens op staan. Ik moet dan naast dit blad eventjes klikken en dan verdwijnt het. Het is "Mime-version: 1.0.
Is dit iets die schadelijk is? Het is in ieder geval vervelend om dit steeds te moeten zien. Hoe kan dit verwijderd worden aub?
Ik heb een bijlage toegevoegd.
 

Bijlagen

  • vervelende tekst.doc
    304.5 KB · Weergaven: 151
@Swake en Qtex tis maar een idee maar als hij die mime verwijderd is het probleem dan niet opgelost?
want ik snap niet heel goed het probleem hoe is die mime op pc geraakt? ken Windows mail niet
Het is die "mime"dat ik zou moeten kwijt geraken en op internet vind ik er geen echte uitleg over wat dit eigenlijk is.
Maar jullie moeten er niet meer over piekeren hoor. Jullie hebben mij allemaal heel erg goed proberen te helpen; daarom, nogmaals dank aan iedereen.
 
staat die mime in je software?anders eens via windows verkenner zoeken mms vind je hen daar dan mappen opendoen en zien of er geen unistall bijstaat
 
Dan gaan we effe naar het Topic onderwerp: mime version 1.0 en in de topic start hebben we het over Windows Live Mail

Ik ga hier een linkje geven over Mime ( Multipurpose Internet Mail Extensions ) Multipurpose Internet Mail Extensions - Wikipedia Zie mijn antwoord 2

Ik begrijp even niet dat deze Mime nu op de gehele PC je parten speelt.

Plaats eens een printscreen, want er gebeurd iets wat ik niet snap.
 
@pluis ik dacht dat mime een prog was omdat Bernard zegde ineens gekomen!maar heb even je link gelezen veel snap ik er niet van
maar heeft het soms dan niks te maken Windows Live Mail instellingen platte tekst enzo verder
 
Ik heb gezocht naar een bepaalde string in dat MIME bericht ivm AVG. Staat ook in de screenshot welke gepost is door de TS. Net hetzelfde probleem, enkel in het Frans...

[AVG-REPLACE-MACROS]
 
wat ik me ook afvraag als je nu met dat probleem naar een pc boer gaat hoeveel geld ben je dan kwijt zonder oplossing?of hij doet mms format en dat is ook niet goedkoop zeker
 
wat ik me ook afvraag als je nu met dat probleem naar een pc boer gaat hoeveel geld ben je dan kwijt zonder oplossing?of hij doet mms format en dat is ook niet goedkoop zeker

Meestal is daar niet zoveel tijd om achter zulk probleem te zoeken. Time is money!
Moest ik zoiets doen;

AVG verwijderen op de normale manier.
Probleem niet verholpen? AVG verwijderen met AVG removal tool.
Probleem nog niet verholpen? Internet Explorer instellingen resetten.
Probleem nog niet verholpen? Systeem herstel indien mogelijk.
Geen systeemherstel mogelijk en systeem in algemeen bedenkelijke staat? Herinstallatie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan