Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een tablet van TOMTEC 8 maar willde er een op de bank.
dus nu het probleem.
als ik wifi inschakeld om verbinding te maken blijf hij zoeken naar ip adres ophalen .dan schakelt hij uit geen internet verbinding.
mijn laptop heefd gewoon verbinding met de zelfde naam en wachtwoord. wie kan mij aub helpen.
ik heb windowsXP. en beveiligd met web.veel dank als het lukt.
(y)
.
 
wat een moeite moet je allemaal doen he

Kben een stukje erger gewoon hoor ;) Zo'n getallen vliegen me elke dag om de oren.

Ok, wat we gaan doen is de netwerken instellingen van die tablet op volgende in te stellen:

IP adres: 192.168.2.250
Subnet masker: 255.255.255.0
DNS Server: 192.168.2.254
DNS Server 2 leeg laten.
Gateway: 192.168.2.254

Stel dus vaste gegevens in op die tablet pc, NIET automatisch verkrijgen. IP V4 instellingen dus.
Mogelijk overlapt dat IP adres de DHCP range, maar gaat normaal geen probleem geven op zo'n range.
 
Ok, probleem nog niet 100% van de baan. Connectie ok maar web (http) problemen.

Kan je even laten weten welke webbrowser er op die tablet pc staat?
Heb je toevallig ook een terminal console? Zoiets als die command prompt in Windows waar je opdrachten kunt intypen.
 
Probleem is dat ik hier zelf zo geen Android heb om te testen. Kan je me vertellen welke browser je gebruikt? (Google is geen browser maar een website, Firefox bijvoorbeeld is dit wel).
Kan je ook even melden welke foutmelding er exact opkomt wanneer je op het web wilt?

Thx
 
geen browser maar alleen zoeken met google.
deze weppagina is of op een andere lokatie kan de pagina niet geven.sorry ik ga 4weken weg ik dacht dat het niet zoveel werk zou zijn .dus als ik terug kom,stuur ik gauw een hier een berichtje alvast hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan