Outlook Office 2010 opent geen links.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Bij schoonzoon malwarebytes geplaatst en na scannen gezien dat er geen links in outlook 2010 meer openen. Heb geprobeerd met mediacreationtool 1909 te herstellen. Maar vlak voor het einde melding dat het niet gelukt is.
Hoe kan ik dit herstellen?
outlook.JPG
 
Wat Qtex schrijft, klopt helemaal. Mik moet klikken op Geavanceerd.
In het rechter paneel moet hij dan helemaal naar beneden scrollen. Daar moet hij kijken wat er staat onder "Zoeken vanaf de adresbalk".
Ik heb Google ingesteld als zoekmachine in de oude Edge:
cb849c7964-Ashampoo_Snap_2020.04.19_22h41m55s_005_.png
Als daar bij jouw avgsearch (of zoiets) staat, dan klik je op Zoekmachine wijzigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Gaat niet om een laptop maar om een desktop.
Ondertussen deze morgen gestart met Media creation tool om te herstellen. Was deze morgen al begonnen met zijn computer toen ik Jullie commentaar las.
 
je besloot nu om een herstel te doen via het media creation tool , heb jij dan ook eerst de licentie van de malwarebytes gedeactiveert want mogelijk dien je deze na de herstel terug te installeren en indien jij deze daar aangekocht heb waar ik je eerder naar verwees dan is deze al opgebruikt tenzij jij deze eerst heb gedeactiveerd !
*waarom jij nu voor deze "herstel " koos ontgaat me .
had je nu voor de optie gekozen "deze pc opnieuw instellen" dan diende je de malwarebytes premium niet te deactiveren en werd deze licentie ook weer meegenomen .
 
Hij had nog geen licentie. Waren tijdelijk uitverkocht. Werkt dus met de free die voorlopig 14 dagen geldig is. Herstel gedaan omdat ik overal tegenop liep. Wat ik ook probeerde, niets hielp bij deze fout. Daarom besloot ik ook de computer hier naar huis te brengen om na te zien.
 
Herinstal geslaagd. Maar krijg melding bij spotnet. Grabit werkt met dit account. Heb hem dezelfde provider laten gebruiken als deze die ik aankocht. Alles staat hetzelfde. Heeft alles binnengenomen. Bij opnieuw opstarten deze foutmelding. Geraak er niet verder mee.
Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:
dit is jouw eigen sunny account dat je met hem deelt .. zijn er nog anderen waarmee jij deze gedeeld heb !
*heb jij aangegoven in je sunny account dat je deze login gegevens deelt met een ander ..
**kweet niet welk abbo jij heb maar 4 verbindingen lijkt mij te weinig .. zelf gebruik ik er 24 !
 
Dit is inderdaad de enige die hier mee toestemming heeft bij mij. Ik heb niet aangegeven (zou niet weten waar) dat ik de gegevens deel.
Ik heb dezelfde verbindingen als U. Heb ze kort na U op Uw aanraden aangekocht. Verbindingen staan bij mij ook op 4. Heb daar geen problemen mee. Grabit daarentegen gebruikt er 30. Daar is het meer van belang.
 
Laatst bewerkt:
was verkeerd er is nergens een optie om aan te geven dat men het sunny account deelt met een ander.. indien jij hetzelfde abbo heb als ik dan zijn er 35 verbindingen beschikbaar..bij sunny60 en heb ik er 24 ingesteld voor spotnet en 20 voor grabit .(deze worden zelden gelijktijdig gebruikt ).
*blijft het probleem aanwezig dien je contact op te nemen bij sunny zelf mogelijk dat zij een knop dienen om te zetten !
 
Zijn er inderdaad 35. Maar vind het raar, als ik een nzb opsla bij mijn computer en daarna op zijn computer open (met Grabit), dan werkt dit perfect. Ben zeker dat paswoord juist is want hij heeft de eerste maal alles binnengehaald.
 
het zal wel juist zijn ... heb het in het verleden ook al gehad dat men een knop diende om te zetten betreffende mijn account kon ik toen niets meer ophalen of een reactie achter laten en nadat zij deze knop of schakelaar hadden omgezet was het probleem voorbij en werkte alles weer zoals eerder .
 
ik heb er geen verklaring voor tenzij er eerder een andere payserver gegevens werden gebruikt !
*werd Spotnet vers geinstalleerd !
controleer dan het server.xml bestand en pas deze vervolgens aan indien nodig .

foutmelding 931 kan meerdere oorzaken hebben ..
Open in de Spotnet installatiemap het bestand ‘servers.xml’.
Blader even naar de map waar Spotnet is geïnstalleerd en open ‘servers.xml’ met kladblok.
Zoek naar de juiste regels en voer je nieuwsserver gegevens in, in plaats van diegene die er al staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan