Outlook Office 2010 opent geen links.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Bij schoonzoon malwarebytes geplaatst en na scannen gezien dat er geen links in outlook 2010 meer openen. Heb geprobeerd met mediacreationtool 1909 te herstellen. Maar vlak voor het einde melding dat het niet gelukt is.
Hoe kan ik dit herstellen?
outlook.JPG
 
OPGELOST...… Had van zijn computer een clone laten maken en ondertussen nog wat gekeken op mijn computer. Toen ik mijn computer uitschakelde en die van hem heropstartte, nogmaals geprobeerd. Zelfde server en paswoorden en wat blijkt? Alles werkt. Dus vermoedelijk hebben 2 computers die op dezelfde router staan het moeilijk om Spotnet te laten werken. Zodra mijn desktop uitgeschakeld was, kon ik op die van hem Spotnet wél gebruiken.
Nu zal het afwachten zijn als zijn desktop bij hem thuis bezig is met Spotnet en ik bij mij thuis ook bezig ben. Wat er dan uitkomt???? Eens afspreken om te proberen.
Alvast bedankt voor het meedenken. Heb hem laten weten dat hij zijn computer
 
dat bedoeld PhilipV dus niet ..aangezien de laatste berichten over spotnet ging hielp hij er ons aan herinneren dat het topic in feite over de hyper links ging ..!
 
OPGELOST...… Had van zijn computer een clone laten maken en ondertussen nog wat gekeken op mijn computer. Toen ik mijn computer uitschakelde en die van hem heropstartte, nogmaals geprobeerd. Zelfde server en paswoorden en wat blijkt? Alles werkt. Dus vermoedelijk hebben 2 computers die op dezelfde router staan het moeilijk om Spotnet te laten werken. Zodra mijn desktop uitgeschakeld was, kon ik op die van hem Spotnet wél gebruiken.
Nu zal het afwachten zijn als zijn desktop bij hem thuis bezig is met Spotnet en ik bij mij thuis ook bezig ben. Wat er dan uitkomt???? Eens afspreken om te proberen.
Alvast bedankt voor het meedenken. Heb hem laten weten dat hij zijn computer

Degene die Spotnet als tweede opstart zal geen verbinding krijgen maar de foutmelding van # 21.
Sunny Usenet heeft GEEN "shared pakketten!

Tot welke datum (ongeveer) kunt u nog downloaden?
 
ik bedoel: hoeveel dagen kunt u in Spotnet teruggaan om te downloaden (tot welke datum ongeveer)?
Kunt u bijvoorbeeld nog iets downloaden dat gepost is in 2013 of vroeger.
 
@J.W. sunnyusenet heeft een retentie van 3100 dagen dit is haast 8 jaar en 5 maanden .. maar de vraag hier is dan ook of deze postings zolang op de servers blijven staan !
*heb zojuist een test gedaan en kon probleemloos nog een 3080 dagen oude posting ophalen ..
 
Bij mij is dat ook geen probleem, maar mijn zoon heeft dezelfde payserver en pakket als ik en kan maar max. 400 dagen teruggaan.
Daarom vroeg ik dat om te horen of er nog personen met hetzelfde probleem waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan