Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Hoikes,

ik heb een 9.5GB filmpje The Devil's Rock kunnen terug brengen naar 1.50GB met behoud van kwaliteit ...
echter was deze enkel met Engels/Franstalige ondertiteling...
ik heb de Franstalige ondertiteling kunnen verwijderen en er de Nederlandse er voor in de plaats gezet.....

Het probleem echter wat ik ondervind is dat deze ondertiteling niet synchroon loop met de spraak ...
Mijn vraag :

Hoe kan ik dit oplossen ???

dit is voor mij de eerste keer dat ik ondertiteling tracht samen te voegen .....HELP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de volledigge ondertitteling Ghost Rider spirit of vegeance is klaar ..
ben er lang mee bezig geweest om deze zo correct mogelijk neer te zetten ..
ik zelf ben er uitermaatte tevreden over het behaalde resultaat..
en ga deze dan ook beschikbaar stellen in een newsserver..onder de een andere nick name!
 
Laatst bewerkt:
hoe bedoel je welke naam !

Als je het plaatst op een newsserver, kan het opgehaald worden. Belangrijk is te weten welke post er moet opgehaald worden. Je kan het natuurlijk de naam van de film geven. Maar naar de straffen die er kunnen zijn bij het plaatsen van dergelijke zaken, is het aangewezen een andere naam ervoor te gebruiken. Als de naam de titel van de film is, kan iedereen via spotnet de post ophalen en ook zien wie het geplaatst heeft. Als je een beperkt publiek een naam doorspeeld, zijn het maar deze die je post kunnen ophalen.
 
Uploaden van autheursrechtelijk beschermd werk zoals films en muziek is altijd een zeer groot risico. Zou ik nooit doen. Er worden altijd bij elke applicatie logs bijgehouden (en dit verschillende jaren). Is in veel gevallen wettelijk verplicht. Het is een kwestie van overal die logs aan elkaar te puzzelen om iemand te vinden. Ongeacht je een schuilnaam gebruikt enzo. Het is voldoende dat ze de LOGs raadplegen bij je provider en die nieuwsgroep om iemand te vinden... geen probleem.
 
@ mik hij staat er gewoon onder de naam ..
@ dragon ..bedankt voor deze heldere uitleg ...
dan ben ik dus altijd in de waan geweest dat dit mocht ...en blijkt het nu dat ik zelfs "het boekje te buiten ben gegaan "
dit nu wetende "was dit de laatste keer geweest dat ik iets deel door een uploed !
 
De kans dat je via spotnet in de problemen raakt is wel eerder klein. Het onderzoek wordt dikwijls gestart door een instantie welke verantwoordelijk is voor de distributie van dat product (film, software, muziek,...). En deze gaan doorgaans enkel opzoek op de gewone kanalen zijnde het vrij toegankelijke web (http websites). Onlangs hebben ze nog iemand aangehouden in België en een boete opgelegd van 65.000 EUR nadat die persoon een muziek CD van een bekende groep geupload had voordat die officieel gereleased was in België. Hij had deze CD waarschijnlijk gewoon op ze'n website aangeboden. Daarna kreeg die dus bezoek en werd zen PC in beslag genomen. Samen met 400 illegaal verkregen films en een hoop muziek kon die het dus gaan uitleggen.
Andere kanalen zoals de file sharing sites hebben ze via een nieuwe wet ook grotendeels kunnen wegruimen. Daar werd dmv een klacht de betreffende upload verwijderd van de dataservers, en werd de gebruiker (effectieve uploader) grotendeels uit de wind gezet hierdoor. Spotnet (en de apps erachter) is gelijkaardig vermoed ik.
 
Onlangs hebben ze nog iemand aangehouden in België en een boete opgelegd van 65.000 EUR nadat die persoon een muziek CD van een bekende groep geupload had voordat die officieel gereleased was in België. Hij had deze CD waarschijnlijk gewoon op ze'n website aangeboden. Daarna kreeg die dus bezoek en werd zen PC in beslag genomen. Samen met 400 illegaal verkregen films en een hoop muziek kon die het dus gaan uitleggen.

Dit is maar een gedeelte van hetgeen gebeurd is. Naar mijn weten had die persoon diverse cd's en dvd's gemaakt en iet alleen om er zelf naar te kijken. Maar inderdaad, als je geen echt misbruik ervan maakt, komen ze niet zomaar op je af. Maar je kan voor de veiligheid toch je voorzorgen nemen.
 
Waarom heb je dit omgezet naar dvd? Je kon ook de ondertitels meegeven met een AVI. Ik zie dat ge dit omgezet hebt met CONVERTXtoDVD.
Persoonlijk vind ik dit niet zo een gelukt menu. Maar wist je ook dat ge de dvd als ge die door dvd shrink jaagt, daar het startmenu van convertxtodvd mee kunt weglaten. Dan start de dvd op vanzelf zonder het menu.
 
nee mik da wist ik dus niet ..
ik werk uitsluitend met ConvertXtoDVD en deze kan enkel vob aanmaken ...

Wat wist je niet?

- Dat je de ondertitels ook kunt maken voor een AVI? Als je ondertitels wilt in AVI of MPG, geef je de SRT-file dezelfde naam als het AVI/MPG bestand maar uiteraard met de extentie SRT. Ze moeten ook in dezelfde map staan als het avi bestand. Dus een film met naam film1.avi moet de ondertitels vinden in Film1.srt.

- Dat je met DVDShrink het menu kon wegnemen? Laad Uw DVD of DVD-files in DVDshrink en selecteer Re-auther. Hier selecteer je het bestand die je wilt overhouden (Je ziet aan de omvang welk het is). Selecteer Back-up en Uw DVD wordt opnieuw gemaakt zonder het menu. Uw bestanden zijn dan terug te vinden op de plaats waar je na Back-up gekozen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan