Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Hoikes,

ik heb een 9.5GB filmpje The Devil's Rock kunnen terug brengen naar 1.50GB met behoud van kwaliteit ...
echter was deze enkel met Engels/Franstalige ondertiteling...
ik heb de Franstalige ondertiteling kunnen verwijderen en er de Nederlandse er voor in de plaats gezet.....

Het probleem echter wat ik ondervind is dat deze ondertiteling niet synchroon loop met de spraak ...
Mijn vraag :

Hoe kan ik dit oplossen ???

dit is voor mij de eerste keer dat ik ondertiteling tracht samen te voegen .....HELP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wist je niet?

- Dat je de ondertitels ook kunt maken voor een AVI? Als je ondertitels wilt in AVI of MPG, geef je de SRT-file dezelfde naam als het AVI/MPG bestand maar uiteraard met de extentie SRT. Ze moeten ook in dezelfde map staan als het avi bestand. Dus een film met naam film1.avi moet de ondertitels vinden in Film1.srt.

- Dat je met DVDShrink het menu kon wegnemen? Laad Uw DVD of DVD-files in DVDshrink en selecteer Re-auther. Hier selecteer je het bestand die je wilt overhouden (Je ziet aan de omvang welk het is). Selecteer Back-up en Uw DVD wordt opnieuw gemaakt zonder het menu. Uw bestanden zijn dan terug te vinden op de plaats waar je na Back-up gekozen hebt.


weer gouden raad van tante kaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan