Windows 11 Openen lukt niet

Als ik op "deze pc" klik zie ik dit staan:

Screenshot_39.png

Als ik daarna op netwerklocaties klik komt er dit tevoorschijn:
Screenshot_40.png

Hoe komt dit? Ik begrijp eigenlijk ook niet goed wat "mediaserver" betekend

Wat is de extensie van zo'n bestand ? Ik denk hierboven JPG te zien.

Photo Gallery is géén geldige app om een JPG bestand mee te openen, dat geeft enkel wat jij ook krijgt nl. een galery, dus overzicht.
Om die bestanden zelf te bekijken moet je JPG extensie standaard laten openen door een programma dat daarvoor geschikt is ... vb. het standaard "Photo viewer" programma van Windows of GIMP en zo vele andere.

Wijzig dat eens met de knop naast 'Openen met ...' in bovenstaand dialoogscherm.

PS : dat heeft volgens mij niets te zien met die geweigerde toegang op die mysterieuse, overgeplaatste schijf tenzij dat die E: is ...

Wat is de extensie van zo'n bestand ? Ik denk hierboven JPG te zien.

Photo Gallery is géén geldige app om een JPG bestand mee te openen, dat geeft enkel wat jij ook krijgt nl. een galery, dus overzicht.
Om die bestanden zelf te bekijken moet je JPG extensie standaard laten openen door een programma dat daarvoor geschikt is ... vb. het standaard "Photo viewer" programma van Windows of GIMP en zo vele andere.

Wijzig dat eens met de knop naast 'Openen met ...' in bovenstaand dialoogscherm.

PS : dat heeft volgens mij niets te zien met die geweigerde toegang op die mysterieuse, overgeplaatste schijf tenzij dat die E: is ...
Screenshot_46a.jpg

En al mijn foto's staan in dit bestandstype en die andere3 gaan allemaal open, en voor ik deze vraag stelde heb ik dit allemaal eersst geprobeerd met "openen met ...."
Al mijn foto's staan op die bepaalde schijf met de letter E

en de rest van mijn opmerkingen en vragen ? Kan je daar ook even opheldering over geven, aub ?
Er is een verschil tussen die ene map hier en de mappen op dezelfde schijf met andere bestanden dus ...?

Je zou toch enig verschil moeten kunnen vinden - wij zien dat uiteraard niet.

en de rest van mijn opmerkingen en vragen ? Kan je daar ook even opheldering over geven, aub ?
Er is een verschil tussen die ene map hier en de mappen op dezelfde schijf met andere bestanden dus ...?

Je zou toch enig verschil moeten kunnen vinden - wij zien dat uiteraard Ik zou niet.
Ik zou niet weten waar ik het verschil zou moeten zien , als ik naar de map kijk zijn die allemaal gelijk, en over wlke andere vragen hebt ge het , geef eens de # waar die ergens zou staan dan ga ik nog eens kijken

Terug
Bovenaan