Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot gisteren bedroeg de opstarttijd van mijn laptop altijd 19 seconden.
Vanaf vandaag bedraagt die steeds opnieuw 2 minuten 47 seconden.
Ik heb niets gewijzigd.
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?
Bij voorbaat dank voor elke hulp.
 
je externe schijf geeft je een waarschuwing deze is stilletjes aan aan vervanging toe ..
betreffende je disk 1 heb je 2 niet toegewezenruimte's ..je bent in het bezit van een volwaardige tool ..
waarom je daar geen gebruik van maakt om deze niettoegewezenruimte voor de C toe te wijzen aan de C ontgaat me ..
ook de niettoegewezenruimte na de 850Mb recovery partitie kun je toewijzen aan deze recovery partitie ..
*ik denk dat het traag opstarten dan ook te maken kan hebben aangezien je een gpt indeling heb met een niettoegewezenruimte tussen de gpt gereserveerde ruimte en je C
 
Memory Diagnostics.jpg
 
bij het controleren van een harde schijf gebruik ik steeds 2 programma's ; zij zijn aanvullend om zeker te zijn of e HD ok is: crystaldiskinfo(reeds vermeld) en hard disk sentinel. als windows 10 reeds is geinstalleerd dan ken je de iso downloaden, op een stick zetten en opnieuw de pc installeren. succes
 
Ik wens iedereen die hier tips of hulp aangeboden heeft van harte te danken voor jullie gewaardeerde inspanningen.
Hierbij laat ik jullie weten dat ik zonet een Acer Aspire 7 A715-756-77RX aangekocht heb, om mijn vertrouwde laptop die mij gedurende 6 jaar zijn diensten verleend heeft te vervangen.
Nogmaals beste dank.
 
Nogmaals iedereen bedankt voor alle geboden hulp.
Zoals reeds aangegeven is dit geen probleem meer voor mij na aankoop van een nieuwe laptop die met een i7 en 1 TB SSD onmiddellijk opstart.
Gelieve hier dan ook een slotje op te plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan