Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi

Als ik nu mijn laptop start krijg ik volgende boodschap
outlook 2013 opent zich vanzelf en geeft volgende mededeling; zie foto


5a1b422507ab4-outlook.jpg
 
dit bericht staat eronder:

Beste Outlook.com-gebruiker,

Eerder dit jaar introduceerde Microsoft het nieuwe Outlook.com, een eersteklas e-mailervaring met de focus op samenwerking en productiviteit. Nu de upgrade naar het nieuwe Outlook.com is uitgevoerd, moet u Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met uw Outlook.com-account verbinden. U ontvangt deze herinnering omdat u een Outlook.com-account hebt dat gekoppeld is aan een bureaubladversie van Outlook 2016 of Outlook 2013 en u dit account nog niet opnieuw hebt verbonden.
Wat u moet doen: verbind uw bureaubladversie van Outlook opnieuw met uw Outlook.com-account om toegang tot uw e-mail te houden. Zolang u uw account niet opnieuw verbindt, zullen uw Outlook.com e-mails niet langer synchroniseren met Outlook 2016 en Outlook 2013. Dit wordt hervat zodra er opnieuw een verbinding is gemaakt.
Gedetailleerde instructies en hulp bij het opnieuw verbinden van uw account vindt u op de officiële ondersteuningssite van Microsoft op Hotmail, Outlook en Skype inloggen - Laatste nieuws - MSN Nederland.

Deze wijziging heeft alleen betrekking op Outlook.com-accounts die u opent via Outlook 2016 of Outlook 2013. U hoeft zich niet opnieuw te verbinden met uw andere e-mailaccounts, zoals Office 365, Exchange of e-mailaccounts van derden. U kunt via elke populaire browser uw e-mail van Outlook.com blijven ontvangen, versturen en lezen.
We begrijpen dat het opnieuw verbinden van uw account niet prettig is, maar u kunt hierdoor volop profiteren van alle voordelen van het nieuwe Outlook.com via een veiligere en betrouwbaardere infrastructuur. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op: Microsoft Support.

Bedankt dat u Outlook.com gebruikt,
Het Outlook.com-team
Veelgestelde vragen:

V. Wat gebeurt er als ik Outlook 2016 of Outlook 2013 niet opnieuw met Outlook.com verbind?
A. Zolang u geen nieuwe verbinding maakt, worden uw Outlook.com e-mails niet langer gesynchroniseerd met Outlook 2016 of Outlook 2013. Wel blijft u via de webbrowser altijd toegang tot uw Outlook.com e-mails houden.

V. Moet ik Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met elk niet-Outlook.com-account verbinden (Exchange, Office 365, Gmail, enz.)?
A. Nee, u moet alleen Outlook 2016 of Outlook 2013 opnieuw met uw Outlook.com-accounts verbinden.

V. Gaat er e-mail verloren als ik mijn account opnieuw verbind?
A. Nee, er gaat geen e-mail verloren bij het opnieuw verbinden van uw account. Uw e-mail en agenda blijven via het web beschikbaar. Zodra u opnieuw bent verbonden, zullen uw Outlook.com e-mails en agenda weer gaan synchroniseren met uw Outlook-bureaubladversie.

V. Waar kan ik om hulp vragen als ik problemen heb
met het opnieuw verbinden van Outlook 2016 of Outlook 2013 met mijn Outlook.com?
A. Raadpleeg voor gedetailleerde, stapsgewijze instructies het helpartikel op Hotmail, Outlook en Skype inloggen - Laatste nieuws - MSN Nederland. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op Microsoft Support.


ik zou niet weten hoe ik moet beginnen hieraan,
in mijn outlook komen mijn

1/1gmail
2/ hotmail
3/ telenet mail
en
4/ yahoo mail
toe

kan iemand me helpen om dit vervelend iets op te lossen?
Ik weet zelfs niet wat de bureaubladverie van outlook wil zeggen
greets and thanks

ed
 
Laatst bewerkt:
doe het volgende eens ...
Uw Outlook.com account opnieuw toevoegen aan Outlook2016 of Outlook2013
Open Outlook 2016 of Outlook 2013
Selecteer op het tabblad Bestand onder Accountgegevens de optie Account toevoegen
Selecteer E-mailaccount en voer uw naam in
Voer het adres en het wachtwoord van het e-mailaccount in dat u wilt toevoegen
Typ uw wachtwoord opnieuw en selecteer Volgende.
Als Gefeliciteerd in het venster wordt weergegeven, selecteert u Voltooien

Belangrijk :
Als u meerdere keren wordt gevraagd om uw referenties in te voeren, hebt u mogelijk verificatie in twee stappen ingesteld voor uw Outlook.com-account.
U kunt dit probleem oplossen door een app-wachtwoord te maken om dit account toe te voegen in Outlook.

overgenomen van hier Office Support
 
ik begrijp uw uitleg wel maar, welk email account moet ik toevoegen een nieuw aanmaken of moet ik dit van hotmail gaan invoeren en het daarbij behorende
paswoord, het is toch niet de bedoeling dat ik nog een ander email account aanmaak
ik heb uw oplossing ook ergens gelezen maar begreep toen niet welk account te selecteren?
Ik heb nog geen outlook.com account en wat je met app wachtwoord bedoelt weet ik ook niet
ik heb wel een microsoft account aangemaakt vroeger al eens om met C# te kunnen werken
 
je kan het Hotmail account gebruiken dit zou dan ook je Microsoft account moeten zijn of bedoel je dat deze verschillend zijn ten opzichte van elkaar ...wat er bedoeld word met app wachtwoord is me tevens ook niet duidelijk ..
je zegt tevens geen outlook.com account te hebben ....je bezit dus een Microsoft account en dat kun je dus ook voor outlook.com gebruiken ...

***Als je al een account hebt voor het aanmelden bij een Windows-pc, -tablet of -telefoon, Xbox Live, Outlook.com of OneDrive, kun je je aanmelden met dat e-mailadres.
 
ik heb een hotmail account die eindigt op hotmail.com
en ik heb een microsoftaccount die eindigt op telenet.be
als ik laatste gebruik kom ik in de outlook .com box terecht,
ik zal morgen eens zien welke ik gebruik en laat je iets weten,
ik kan ze alle twee eens gebruiken, kwaad kan dit niet denk ik, niet?
 
ik heb een hotmail acccount die eindigt op hotmail.com
en een microsoft account die eindigt op telenet.be
als ik die laatste gebruik kom ik in outlook mail (dit is wel van de microsoft account zeker)
ik zal morgen de hotmail en de microsoft account eens proberen want het is vervelend telkens als je de pc opent dat die start met het
openen van de outlook
 
het is zo dat men outlook.com in een nieuw jasje hebben gestoken ...
je kan de beta versie gebruiken maar wil je meerdere functies dien je de premium versie te gebruiken ..
 
ik heb mijn hotmail account verwijderd en terug erop gezet en de mappen synchroniseren zich ook niet
office blijft mee opstarten tijdens de opstart van windows hoe kan ik dit voorkomen dat die mee opstart?
en hoe laat ik mijn mappen synchroniseren ik krijg steeds de melding dat outlook niet meer reageert

5a1f16f69535f-synchroniseren_werkt_niet.jpg
 
je heb dus problemen met de Office Outlook betreffende het synchroniseren van de mappen van je verschillende accounts ...
mijn gedacht is dat er teveel gesynchroniseert word tegelijk...mijn advies is om 2 account tijdelijk te verwijderen en je laat eerst dan 1 account syncroniseren pas als deze voldaan is voeg je er een 2de aan toe en je wacht weer tot deze gedaan is met syncroniseren om je 3de account toe te voegen ...
 
dat denk ik ook maar moet ik als ik bv de yahoo en de hotmail en als de rest dan terug gaan instellen met IMAP etc of gaat hij dit automatisch doen
en nog iets als ik een office 2016 wil installeren mag ik die over de 2013 gaan installeren zonder de 2013 te verwijderen en gaan mijn account dan niet verloren gaan
want daar steekt toch een paar 1000 den mails in al mijn accounts?
 
ik denk dat deze instellingen behouden blijven zolang je de pc niet uitzet ...
wat betreft de mails ..staan deze niet op de Microsoft server ....ik gebruik dus de Office Outlook niet dus echt zeker ben ik dan ook niet ...
MS Office gebruik ik al hellemaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan