Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Ik heb hier nog een packard bell imedia 7020 BE staan .
ik heb die geïnstalleerd met vista win 7 en win 8 en komt telkens te zien dat de audio kaart niet geïnstalleerd is en vindt ook geen drivers meer bij fabrikant alle drivers zijn geïnstalleerd maar ik ging kijken of er nog iets anders was van software voorbeeld.
Heb ook al aid​a geprobeerd en kan niet niet zien van wie de fabrikant is ik heb gekeken op de mobo zelf is een MS-703 als ik me niet vergis en mij MSI vindt hij niets.
 
Als dit ook niet werkt, zou je nog kunnen proberen om de pc open te maken en kijken of er iets op het moederbord te vinden is.
Bijvoorbeeld een fabrikant en typenummer. Het is een on-board audio kaart. Dus de drivers zullen dan via de fabrikant van het moederbord te vinden kunnen zijn.
Maar nog wel de vraag of er drivers beschikbaar zijn voor jouw besturing.
 
thx is aan het downloaden we zullen zien , maar van ik staat er geen geel uitroepteken in systeembalk staat er een luidsprekertje met een rood kruisje er door en als ik klik er op komt er op is niet geïnstalleerd .en is onboard strange. maar goed ik zal eens zien tussen de drivers
 
Het rode kruisje kan wel kloppen als de driver niet is geinstalleerd.
Controleer dit eens: Linksonder op de startknop en dan services.msc
Zoek daarna naar Windows Audio en Windows Audio Endpoint Builder.
Deze dienen als de drivers geinstalleerd zijn allebij Gestart te zijn.
Je kunt hier op dubbelklikken en in het volgende scherm kun je kiezen voor handmatig, automatisch en uitgeschakeld.
Beiden horen op automatisch te staan.
 
hhmmm volgens mijn lijst moet dat een MSI moederbord zijn.
Ook daar vind ik niets voor dit bordje MSI – Download center en dan gezocht op ms-7301
Je zou liveupdate eens kunnen downloaden en installeren. ( zie link onderaan op deze pagina van MSI )

Wel heeft Google deze link gevonden:
Download free driver for notebook Packard Bell Cuba MS-7301 (Windows 7, XP, Vista) << DriverPack Solution
Het is in iedergeval hetzelfde type moederbord, maar dan voor een laptop. Op zich wel vreemd.
Ik ken deze site niet, je zou het eens kunnen proberen. Scan wel alles eerst op virusjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan