Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Ik heb hier nog een packard bell imedia 7020 BE staan .
ik heb die geïnstalleerd met vista win 7 en win 8 en komt telkens te zien dat de audio kaart niet geïnstalleerd is en vindt ook geen drivers meer bij fabrikant alle drivers zijn geïnstalleerd maar ik ging kijken of er nog iets anders was van software voorbeeld.
Heb ook al aid​a geprobeerd en kan niet niet zien van wie de fabrikant is ik heb gekeken op de mobo zelf is een MS-703 als ik me niet vergis en mij MSI vindt hij niets.
 
Een WIM bestand is niet geheel hetzelfde als een ISO. Een ISO is een sector based image en een WIM bestand is file based.
Als ik me niet vergis kan je dmv System Image Recovery in de Windows RE die WIM terugplaatsen.
 
@ Ddragon ok ik heb me ergens vergist met de omschrijving ...

*maar hoe kan deze WIM bestand dan gebruikt worden om het systeem te herstellen zonder dat er een nieuwe installatie heeft plaats gevonden , immers betreft het hier om de image dat uitsluitend diende om het systeem terug naar een fabrieksinstelling te zetten ....ik versta dus niet wat boere69 beweert in bericht 43 !
 
*maar hoe kan deze WIM bestand dan gebruikt worden om het systeem te herstellen zonder dat er een nieuwe installatie heeft plaats gevonden , immers betreft het hier om de image dat uitsluitend diende om het systeem terug naar een fabrieksinstelling te zetten ....ik versta dus niet wat boere69 beweert in bericht 43 !

Toch zo moeilijk niet. Uitvoeren via herstelfunctie (Repair)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan