Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS
Mijn thuisgroep bestaat uit 1 PC (lan), 1Notebook (wifi) en 1 Laptop (wifi). Alle drie Windows 7. Op de PC is een printer aangesloten. Hierop afdrukken gaat perfect via de PC en Notebook maar niet via de laptop. Ik heb de instellingen op het notebook en laptop hetzelfde maar krijg bij de laptop als ik klik op "printer zoeken" de melding "active directory domain services is momenteel niet beschikbaar". Terwijl alles goed lijkt te staan print hij dus niet. Wat te doen ?
Met vriendelijke groet,
Elzo
 
Ik heb de instellingen op het notebook en laptop hetzelfde maar krijg bij de laptop als ik klik op "printer zoeken" de melding "active directory domain services is momenteel niet beschikbaar".

Ik lees hier verschillende, tegenstrijdige berichten. Je eerste posting gaat over het zoeken van deze printer. Ik ga ervan uit dat in deze stap de printer nog niet geinstalleerd is op je laptop. Ook gaat hij dit in een domein proberen te zoeken. Is dit een laptop van je werk ofzo?

Heb je de nodige drivers geinstalleerd op je pc van de printer? Hoe is deze aangesloten op je vaste PC, USB?

@qtex
Waarom bluetooth drivers? Heeft toch niets te maken met die printer?
 
@ dragon .
dan ben ik ergens afgedwaald in de veronderstelling dat deze nodig is om een draadloze verbinding te hebben met de printer !!!
@ elzo ..
je mag de laatste berichten in verband de bleutooht driver vergeten, heb ergens een verkeerde weg ingeslagen !!!!
 
Hoe heb je die printer geinstalleerd op je laptop?

Correcte Printer driver downloaden. 32 of 64 bit, Kijk dit goed na! Als Windows op je laptop 64bit is heb je een 64bit driver nodig!

Printer toevoegen -> netwerk printer -> Selecteer een printer door sharenaam -> \\PC-Naam\Printer-Naam -> Drivers selecteren (welke je gedownload hebt van de fabrikant).
 
Mijn installatieschijfje van HP is voor Windows 200, XP en Vista.

Hoe kom ik aan de drivers voor Win 7 ? Misschien printer aansluiten via usb kabel met laptop ???
 
das dezelfde als de mijne dus ...
dat wil zeggen de vista driver werkt ook op de win7 enkel dien je de juiste bit versie te gebruiken ....
de pc , de notebook en de laptop zijn deze alle 32 bit !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan