Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een HP2050. Werkte goed, zelfs met gekloonde patronen .Nu had mijn dochter wel een probleem met haar HP printer 2150 , (zelfde cassettes HP301), wel van andere leverancier. Om dit uit te testen (de kleuren werkte helemaal niet) de zwarte wel(dacht hij), heb ik de zwarte in mijn printer gestopt en via men pc gezien dat de zwarte defect zou zijn.

Heb vervolgens mijn cassettes er terug ingestopt , en toen begonnen al de lampjes te flikkeren. Heb alles geprobeerd (reset printer door stroom onderbreking............................) . Niks werkt , is er een andere optie viaa een pc (software instaleren drivers.....) en dan ergens in de systeemmappen ergens een reset doen van de printer. Of is dit zever (ergens gelezen) . Of kan ik via pc zien wat er loos is .

Printer reageert bij vervanging van cassettes, maakt lawaai doch valt dan in een soort veiligheid . Iemand ervaring met deze printer.

Heb hem al opengedaan en zie niks abnormaals binnenin.

grtjes
 
Even terug komen op de kloon inkten. Luc post hier dat hij een andere printer wil kopen met link, daar beweren ze dat hun huismerk inkten beter zijn dan de originele, dat er meer in zit en dat de levensduur van de printer er niet van ingekort word.
Dit valt allemaal hier Goedkope Inkt Cartridges & Toners voor alle printers! 123inkt.nl te lezen.
Zou dit te vertrouwen zijn? Dit zou wel een stukje goedkoper uitkomen + een pak meer inkt voor minder geld voor onze HP 1510 printer. Want dat gaat wel vrij snel uit die dingen.
 
Ik koop al een aantal jaar mijn inkt bij 123inkt.nl en nog nooit problemen gehad.
Telkens heb ik het huismerk gekocht en dit voor een Samsung laserprinter ( familie); een Epson XP402 ( van mijn ma ); een Epson XP205 ( van mijn dochter ) en een HP Office A8500 all in one ( van mij ).
De HP geeft wel aan dat de cartridges voorbij de vervaldatum zijn , maar ze printen en copieren als de beste .
Alsook kan je er veel meer met afprinten als de originele cartridges van de merken .
Ik blijf bij 123inkt.nl hoor.
 
ik heb een HP c4180 All-in-One heb vorig jaar bij inktclub ook het eigen merk besteld maar mijn printer bleek slimmer te zijn dan ik hij vertikte het om er mee te starten
dus goedkoop was dure koop

HP PhotoSmart C4180

Ondertussen is het in België verboden de printer lam te leggen met niet originele tooners.
Ik koos voor Epson omdat de cartridges goedkoper zijn. Het is enkel de inkt die er in is. Bij een Hp en de meeste anderen is ook de spuitkop geïntegreerd in de cartridge.
 
Ik koop al een aantal jaar mijn inkt bij 123inkt.nl en nog nooit problemen gehad.
Telkens heb ik het huismerk gekocht en dit voor een Samsung laserprinter ( familie); een Epson XP402 ( van mijn ma ); een Epson XP205 ( van mijn dochter ) en een HP Office A8500 all in one ( van mij ).
De HP geeft wel aan dat de cartridges voorbij de vervaldatum zijn , maar ze printen en copieren als de beste .
Alsook kan je er veel meer met afprinten als de originele cartridges van de merken .
Ik blijf bij 123inkt.nl hoor.

Kijk dit is nu eens een review dat ik graag lees. Bij de volgende bestelling ga ik dit doorvermelden aan mijn vrouw dat ze dit kan vertrouwen. Want die originele kosten stukken van mensen en ze zijn in no time leeg. Maar over deze low cost printer zijn we wel dik tevreden. We hebben bij duurdere al minder tevreden geweest. Mijn netbookje is ook zo een low cost exemplaar en daar ben ik ook zo tevreden over. Over beiden hebben we gewoon gekeken naar de prijs en verder of hij kon doen wat we wouden dan hij kon doen. Nu maar hopen dat we bij 123inkt.nl ook zo tevreden zullen zijn in samenwerking met de HP 1510 printer. Dank u vdalex voor deze mooie review.
 
Ik heb over het algemeen ook niet zo'n goede ervaring met refills. Hangt allemaal af van het merk van de refill en van het product (de printer dus). Inktjet koop ik alleen in uiterste nood. En voor mezelf zou ik er nooit nog één kopen. Een laserjet zoals Ranger aanhaalt is meestal veel beter koop. Gewoon zwart laserprinters zijn uiterst goedkoop. Kleur is wel iets duurder, afhankelijk van de vereisten van het toestel.
Ivm de refills, ik heb momenteel een HP Laserjet in behandeling die goedkope toners heeft. Fuser naar de kl*ten. Image transfer kit vol met inktpoeder, ... een hoop miserie dus. Ik heb ook andere Laserjet printer modellen onder mijn beheer die er wel redelijk goed mee overweg kunnen. Hangt dus een beetje van situatie tot situatie af.
Inktjet... kwaliteit van de print is meestal zichtbaar slechter. Voor doorsnee tekst stoort dat meestal niet, maar als je deze onder een vergrootglas zou zetten zie je het verschil wel.
 
De eerste maal dat je iets besteld bij 123inkt.nl dien je vooraf te betalen .
Bij de volgende bestellingen heb je 14 dagen de tijd om te betalen .
Al wat gemakkelijk is .
Je kan op printertype kijken of op cartridgenummer .
Je kan ook sets kopen van alle kleuren wat uiteraard nog goedkoper is .
 
Ben gestopt met zoeken achter de fout. Nergens , binnen in ook niks te zien.

Heb een HP2540 (met wifi) gekocht voor 45,99 , (al in one) , bij C.......b..eu. Op 1 dag hier , en aan huis geleverd (hoe ze het doen???). Is identiek aan de kapotte printer, en met wifi (en dit werkt ook no). zitten enkel van die kleine cassetjes (half gevuld in).
Zal nu maar met originele cartridges werken gedurende een paar jaar (2 jaar garantie) , maar hoe kunnen ze nu bewijzen dat de printer kapot gegaan is door de cassettes binnen de garantieperiode vraag ik me af ?? Bij defect kunt ge toch uw cassettes vervangen door originele (oude). Of wordt dit ook ergens bijgehouden.

Sta wel verbaast wat een reactie dat zo een simpele vraag van mij teweeg brengt.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen die eens kloon cassetttes gebruikt hebben. En sommige hebben er geen problemen mee en andere wel.
 
Ben gestopt met zoeken achter de fout. Nergens , binnen in ook niks te zien.

Heb een HP2540 (met wifi) gekocht voor 45,99 , (al in one) , bij C.......b..eu. Op 1 dag hier , en aan huis geleverd (hoe ze het doen???). Is identiek aan de kapotte printer, en met wifi (en dit werkt ook no). zitten enkel van die kleine cassetjes (half gevuld in).
Zal nu maar met originele cartridges werken gedurende een paar jaar (2 jaar garantie) , maar hoe kunnen ze nu bewijzen dat de printer kapot gegaan is door de cassettes binnen de garantieperiode vraag ik me af ?? Bij defect kunt ge toch uw cassettes vervangen door originele (oude). Of wordt dit ook ergens bijgehouden.

Sta wel verbaast wat een reactie dat zo een simpele vraag van mij teweeg brengt.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen die eens kloon cassetttes gebruikt hebben. En sommige hebben er geen problemen mee en andere wel.

Hier ben je nooit alleen met een probleem.
 
Sta wel verbaast wat een reactie dat zo een simpele vraag van mij teweeg brengt.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen die eens kloon cassetttes gebruikt hebben. En sommige hebben er geen problemen mee en andere wel.

Ik vond het een heel interesante topic. Ik heb er heel veel van opgestoken en ik denk niet ik alleen. Wat ik nu te weten ben gekomen is dat wij ons niet hoeve te schamen dat we een spotgoedkope printer in huis hebben staan. Dat er wel meerdere naar de budgetten zien als het om een printer gaat en als het om die vullingen gaat dat de meesten ook wel eens naast de pot durven te pissen. Ik heb hier nu wel door deze topic een site gevonden waarvan ik al een aantal keer ben gaan zien, maar nog nooit ben durven bij kopen waar ik bij de volgende keer ik vullingen nodig heb waarschijnlijk wel een poging ga wagen om er vullingen bij aan te schaffen en dan wel hun huismerk. Nu maar hopen dat ik er geen spijt van ga krijgen natuurlijk. Maar ik heb alle vertrouwen ins onze medewerker VDalex dat hij mij mij geen foefjes wijs gaat maken en hoe zouden ze anders zoveel jaar op rij site van het jaar in hun categorie geraken als hun producten geen fluit waard zouden zijn? maar ja je kan er wel makkelijk van alles op je site zetten he, ook al klopt het voor geen meter, want heel veel controle op echtheid is er helaas niet en dat is er onlangs nog op tv gezegd geweest, nu niet over pc onderdelen, maar wel over voedingssuplementen. Maar als dat al niet correct verloopt , dan stel ik mij ook vragen bij pc onderdelen of dit ook wel allemaal wel correct is en geloof ik het ook niet meteen wat ik zie staan op hun site hoor.
 
In de handel vind je XL cartridges van HP. Die zijn ook heel wat duurder . Op de verpakking staat , print langer met meer inkt . Nu iedereen maar denken dat die XL staat voor een grotere cartridge en laten zich vangen . Dat is een cartridge die volledig gevuld is . Moest de cartridge groter zijn zou ze niet in de printer passen.

Ik vraag me zelfs af of in de printer zelf geen ingebouwde chip zit die geprogrammeerd is om de printer tot een bepaalde tijd te laten werken . Er worden dagelijks nieuwe printers gemaakt, die moeten ook verkocht geraken.
 
Ik vraag me zelfs af of in de printer zelf geen ingebouwde chip zit die geprogrammeerd is om de printer tot een bepaalde tijd te laten werken . Er worden dagelijks nieuwe printers gemaakt, die moeten ook verkocht geraken.

Dat zou ook niet mogen, want dit zou een beetje VW achtig zijn he. Bedriegen van de gebruiker dus. Maar wie zijn wij natuurlijk om dit te weten te komen. Wij hebben nu voor het eerst gekeken naar de prijs van onze printer en de kwaliteit van het printen, scannen en copieren valt ons helemaal niet tegen, kan misschien wel wat stiller en sneller, maar ach we zijn geen proffesionelen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan