Programma installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte heer, mevrouw,

Ik gebruik een ASUS laptop met Windows 10 en heb het volgende probleem. Telkens als ik een gedownload programma wil installeren krijg ik de melding: " Een van de vereiste bevoegdheden is niet aan cliënt toegekend" Deze melding krijg zowel bij gewoon uitvoeren als bij het uitvoeren als administrator. Ik ben de enige gebruiker en heb administrator bevoegdheden.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,
Gerard uffing
 
wel dan denk ik eerder aan een besmetting ….je gebruikt de Windows 10 wel dan kun je ook de Off-line scanner gebruiken van de Windows Defender deze scant je gehele systeem buiten om Windows ...m.a.w. je systeem word gescant voordat Windows opstart en verwijderd zo mogelijke bedreigingen …
om deze Off-line scanner te starten dien jij het Windows Defender beveiligingscentrum te openen ..
klik vervolgens op de regel "een nieuwe geavanceerde scan uitvoeren " en vink de Off-line scanner aan en ga akkoord om je systeem te herstarten ..
 
Probeer volgende eens;

Start volgende opdracht; secpol.msc
Ga naar volgende locatie:
Local Policies - Security Options - User Account Control: Admin Aproval Mode for the Built-in Administrator account.

Zet deze op: disabled
Daarna computer herstarten.

ps; heb enkel engelstalige versie, dus kan mss anders vertaald zijn in nederlands...
 
Heren,

Bedankt voor jullie meedenken.
Na de offline virusscan waarbij overigens geen bedreigingen zijn gevonden is de laptop weer opgestart.
Ik heb een drietal programma's weten te installeren nu zonder foutmelding. Dus het probleem schijnt nu opgelost te zijn zonder enige aanwijzing voor een fout.

We gaan dus vrolijk verder. Ik houd de tip van DDragon 80 in reserve.

Deze thread kan m.i. gesloten worden.

Met vriendelijke groet,
Gerard Uffing
 
Fijn dat het opgelost is, helaas weten we niet hoe het is opgelost.
De virusscan gaf geen bedreigingen, maar daarna was het probleem wel opgelost.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan