Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog op bezoek ben geweest. Ons gezin is niet meer wat het vroeger was. We hebben namelijk op 18 April 2010 onze oudste zoon (17j) verloren bij een arbeidsongeval.
Daarom een hele tijd weggebleven. Maar proberen nu terug zowat het leven te (be)grijpen.

Doordat we juist aan het verbouwen waren hebben natuurlijk extra kosten gehad , maar misschien kunnen we dit een beetje compenseren door jullie steun. Vrees niet ik vraag geen centjes hoor..... Enkel jullie stem via deze link
Gewoon op de stem knop klikken men mag maar moet niet ook commentaar plaatsen onderaan de foto.

Onze zoon Samuel heeft ons project nooit gezien, maar hopend dat hij dit steunt

Dank jullie allemaal op voorhand
Fam VAN DE CASTEELE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de link verwijst naar de keukens van den CASTEELE..! reclame dus ..
wat zijn verhaal betreft over het verlies , wens ik de familie sterkte toe "weet echter dat ze niet alleen zijn die moeten omgaan met verdriet ! "
 
Laatst bewerkt:
de link verwijst naar de keukens van den CASTEELE..! reclame dus ..
wat zijn verhaal betreft over het verlies , wens ik de familie sterkte toe "weet echter dat ze niet alleen zijn die moeten omgaan met verdriet ! "

Dat klopt, "Ieder huisje heeft zijn kruisje"
 
Strekte toegewenst met verlies van jullie zoon, de medewerkers hebben gelijk en hebben reclame link verwijderd dit staat zo in de forum regels.
Hier gaat nu slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan