Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn allemaal aliasen maar je kan maar een primaire hebben. Ik heb ook nog maar juist veranderd door hier een beetje te lezen. Daarom vraag ik mij af of je niet kan kiezen voor een van je andere emails in plaats van een gsm nr.

Bekijk bijlage 11103
ja luc met alternatief email geraak je normaal ook aan die code maar is wel veel werk inloggen uitloggen ....maar nog eens er is verschil tussen jou email en het mijne klopt he..zodus in de school is het ook zo alleman heeft zijn email snap je? dit voor je..was nog iemand gekomen vanmiddag en die had al eens gsm nummer ingegeven had ik zelf nog les aan gegeven en die kon vandaag weer geen mail verzenden.....weer gsm...
zal direkt posten wat de bedoeling is van die lessen
 
de les bestaat om fotos in de cloud te zetten met Skydrive zodus MS acc nodig he
die 8emailadressen willen ze behouden omdat ze weten dat er veel problemen zijn en na 6 weken les cloud leegmaken en dan trug later
maar denk dat me na mekaar emails zullen moeten sturen met fotos en donwloaden en in cloud zetten en nog van die dingen..zodus je moet kunnen mailen en vanmiddag was ik daar collega effe dag zeggen en horen wa die les inhoude ken ook niet al teveel van cloud..daarmee volg ik da eens
maar testen van emails verzenden loopt echt vast altijd maar gms nummer invoeren na 2mails te verzenden
 
Normaal is het primair e-mail adres waar een controle of bevestigings e-mail naar gezonden word om je te legimiteren een e-mail adres van je internet provider.
Of word er een via sms een code gezonden naar je mobiel nummer dat je zelf ingevuld hebt waar de sms met de code mag naar gezonden worden .
 
Mijn bestaande (test) accounts zojuist uitgeprobeerd: zowel hotmail.com, hotmail.be als outlook.com doen het prima. en dit in alle richtingen.

Hier
kan je inderdaad een nieuw Microsoft-account aanmaken, je kan kiezen tussen: outlook.com, hotmail.com, hotmail.nl en live.nl. Outlook.be staat er helaas niet tussen.

Waar worden deze outlook.be adressen aangemaakt ? Graag een linkje voor de aanmaak van een outlook.be account, lijkt me interessant om te weten en te kunnen testen.
 
Normaal is het primair e-mail adres waar een controle of bevestigings e-mail naar gezonden word om je te legimiteren een e-mail adres van je internet provider.
Of word er een via sms een code gezonden naar je mobiel nummer dat je zelf ingevuld hebt waar de sms met de code mag naar gezonden worden .
zodus als ik je begrijp Swake en geen Telenet of Skynet en..... invult moet je GSM opgeven nadien om verder te verzenden klopt dit???ben echt benieuwd na je antwoord....
 
Mijn bestaande (test) accounts zojuist uitgeprobeerd: zowel hotmail.com, hotmail.be als outlook.com doen het prima. en dit in alle richtingen.

Hier
kan je inderdaad een nieuw Microsoft-account aanmaken, je kan kiezen tussen: outlook.com, hotmail.com, hotmail.nl en live.nl. Outlook.be staat er helaas niet tussen.

Waar worden deze outlook.be adressen aangemaakt ? Graag een linkje voor de aanmaak van een outlook.be account, lijkt me interessant om te weten en te kunnen testen.
dan kijk je mms niet goed of ik ben gek aan het worden kan he.....
 
Herd Wick Ik heb gewoon een outlook alias gemaakt en hem daarna als primair gekozen.
 
Herd Wick Ik heb gewoon een outlook alias gemaakt en hem daarna als primair gekozen.
Een kort overzicht van de verschillen.

  • Een alias toevoegen: als je een alias toevoegt, maak je geen nieuw account maar voeg je alleen een nieuw Outlook e-mailadres aan je bestaande Microsoft-account toe. Binnen een account kun je verschillende aliassen hebben.
  • Een nieuw e-mailaccount maken: je kunt ook met een volledig nieuw Outlook.com-account beginnen.
 
dan kijk je mms niet goed of ik ben gek aan het worden kan he.....

Je hebt 4 mogelijkheden om te kiezen voor het aanmaken van het account (outlook.com, hotmail.com, hotmail.nl en live.nl) of je kan kiezen voor een bestaand mailadres (gmail, yahoo, telenet, ... ).

5213ad385650c-outlook.be.jpg


Herd Wick Ik heb gewoon een outlook alias gemaakt en hem daarna als primair gekozen.

Owkee, maar het ging initieel toch over het niet functioneren van een outlook.be mailadres dat was aangemaakt:

nu het probleem er gaat gewerkt worden met outlook.be!leraar moet email aanmaken voor ons!die was nu al aan het testen om te verzenden

Vandaar mijn vraag een linkje: waar kan je zo'n outlook.be adres aanmaken ? ...
 
maar heb je al acc bij MS en ingelogd? dan kom je auto in je email he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan