standby in xp werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb je oplossing eens geprobeerd bij win7 en moet zeggen dat dit perfect werkt die snelkoppeling op bureaublad (voor slaapstand) dus zal het inderdaad bij mijn andere pc van xp liggen deze topic mag dus afgesloten worden allemaal bedankt voor de medewerking groetjes zorro
 
Het zal een registersleutel zijn die ontbreekt.
Dat beinvloed niet de rest van je pc.
Gebruik je vaak opkuisprogramma's?
 
als ik nu tydens het opstarten via mijn cd-rom van xp een herstel doe. zou dit dan geen oplossing kunnen zijn dat mijn standbay werkt? en hou ik dan nog wel mijn gegevens en software en hardware op mijn pc of moet ik dit allemaal terug installeren?
 
ja laat af en toe eens opkuisen met ccleaner en systeem mechanic
 
Systeemherstel zet je systeem terug tot op de datum van het herstelpunt. Programmas die later geinstalleerd zijn verlies je, oudere programmas blijven staan hoor.
Het probleem met registerscanners is dat ze niet gebruikte sleutels wissen na een tijd, als je dan plots anders wil werken zit je vast he. Ccleaner is veiliger, die kuist het register op basis van outdated data op je schijf en nog anderze factoren. Die kan weinig kwaad.
Ook een scanner die ik vroeger gebruikte is RegSeeker - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com
Ook van gigatweaker hoor ik nog geen klachten.
Die system mechanics ben ik mee gestopt omdat die mijn systeem vroeger ook eens overhoop haalde.
Google eens op " system mechanics problem "

Maar registerscanners zijn in feite overbodig hoor, het systeem versnelt er zelden mee.
 
Laatst bewerkt:
ik werk nu al een hele tyd met xp. maar ben van zin om er win7 op te zetten heb er een cd-rom van liggen. maar liefst van al zou ik vista willen hebben. die vond ik toch de betere
 
Vista zou ik niet nemen, ik persoonlijk zou voor windows 7 gaan.
Waarom omdat vista niet helemaal klaar was als besturingsyteem. En dat is windows 7 wel.
 
Als je hulp nodig heb en niet weet voor instal je woont 10 km van mijn deur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan