Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mdc1756;n232339 zei:ik kan geen systeemherstel uitvoeren na de nieuwe upgrade zie foto aub, iemand een oplossing thanks
![]()
J.W.;n232345 zei:Toch maar normaal.
Als je een systeemherstel moest doen na een upgrade krijg je de oude versie terug. Dat is toch niet de bedoeling.
Mik;n232370 zei:Wat denk je dat herstel betekent? Is toch terug naar vorig punt. Dus naar oude versie....
Qtex;n232393 zei:bij de overgang van een eerdere versie naar versie 1801 worden zo wie zo al de bewaarde herstelpunten verwijderd …
bij sommigen word zelfs het aanmaken van herstelpunten uitgezet bij anderen dan weer niet …
bij diegene waar deze dus niet uitgezet werd word vervolgens eerst de ouderen verwijderd om daarna na een paar dagen een nieuwe aan te maken betreffende de onderdelen update naar versie 1801..
zoals je hier kunt zien verkreeg ik op 30/04 de onderdelen update naar versie 1801 en op 6/5 werd er hier een automatisch herstelpunt aangemaakt ..
*of ik deze dan ook kan aanspreken ,wel daar heb ik nu mijn twijfels over aangezien het me op een virtuele Windows 10 het niet lukte !