Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Rap even iets plaatsen want ik moet weg, door een stom toeval heb ik iets veranderd in MS office en kan het niet meer terugzetten ik weet niet meer hoe.
Ik heb dan een systeemherstel geprobeerd maar dit lukt niet.
Vroegere pogingen bij andere problemen zijn ook nooit gelukt.
Ik stuur u een foto wat ik krijg te zien.
En ja ik heb al de antivirus afgezet.
Iemand een oplossing.

569eb86a9da62-systeemherstel.jpg


Greets

Ed
 
scherp opgemerkt van u maar door omstandigheden is het er nog niet van gekomen
maar er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem, een of andere instelling in het register ik weet het niet, ik zoek ondertussen ook verder op het net
ed
 
Het probleem staat vrij letterlijk beschreven in de foutmelding. Je AV product uitschakelen op de gebruikelijke manier gaat hier niet helpen denk ik. Schakel alle Avast services uit (stoppen en uitschakelen). Herstarten indien nodig.
 
DDragon80,

Ik zal nog even een foto sturen maar ik kan niet meer uitschakelen zoals luc al vermeldde, als ik herstart dan start de avast weer als normaal op
met alle functies die werken, ik kan avast toch niet gaan verwijderen, of moet ik in veilige modus proberen, welke knop dit nu weer was op mijn asus weet ik niet meer
hierbij de foto


569ff48ab6a69-avast.jpg
 
Ik heb het niet over de gebruiker interface van Avast, maar over de services. Zulke applicaties draaien vrijwel altijd als een Windows service. Schakel alles uit van Avast. Terug te vinden onder Administrative Tools - Services.
 
DDragon80 en Qtex jullie beide tips hebben gewerkt het ligt dus aan Avast, als je die volledig uitzet of het doet zoals Qtex Avast zelfbeschermingsmodule inschakelen ontvinken dan werkt het systeemherstel.
Miijnen dag kan niet meer stuk, moet wel gaan werken in het weekend maar ja
hier nog een link in het avast forum waar daar ook over gesproken wordt

https://forum.avast.com/index.php?topic=162728.0

iedereen bedankt en tot de volgende hopelijk is het niet te druk op het werk

Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan