Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forum. ik heb een probleem met de Jubileums update van Windows 10.
Microsoft heeft een deze dagen de jubileums update uitgebracht van Windows 10, met veel verbeteringen zoals ze vertellen.
nou is mijn probleem dat ik hem niet kan instaleren, lukt gewoon niet wel downloaden maar niet instaleren.
krijg altijd foutcode 0x1900200.
alle anderen updates worden normaal geinstaleert, heb het al zeker 5 keer gedownload maar lukt niet.
ik doe er bijlage bij van mijn pc bij.
mischien kan iemand mij helpen hiermee.
bij voorbaat dank.
 

Bijlagen

  • mitch.jpg
    mitch.jpg
    44.9 KB · Weergaven: 210
Laatst bewerkt door een moderator:
je printscreen is dus te klein genomen ... en onleesbaar .
je krijgt de foutcode 0x1900200 *open schijfbeheer eens en plaats daarvan een duidelijk leesbare afbeelding
de foutcode 0x1900200 heeft dan ook met de eerste partitie voor de C partitie te maken .... deze zou normaal gezien 350Mb moeten zijn ..

Error 0xC1900200
This error occurs when the computer doesn’t meet the minimum requirements to download or upgrade to Windows 10.
Check the requirements for upgrading to Windows 10.
 
er is dus degelijk iets mis met je schijfindeling ...
3631ac7037-Ashampoo_Snap_2016.08.16_20h57m05s_007_.png


*je wilt upgraden naar de nieuwste build 14393.51
echter zou ik je eerder aanraden je huidige indeling dus te verwijderen en er voor te zorgen dat de gehele schijf een niet toegewezen ruimte word ... bijgevolg dat je vanaf de Windows 10 dvd build 14393.00 kunt opstarten om een verse installatie te doen ...eenmaal deze build 14393.00 aanwezig is zal deze ook bijgewerkt worden naar 14393.51

**nadeel is dat dus alles verwijderd word van programma's en persoonlijke bestanden ...stel deze persoonlijke bestanden dan ook eerst veilig ....
persoonlijke bestanden zijn :documenten , muziek , films, foto's ,afbeeldingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan