Windows 10 Upgrade naar 1903 fout 0xc1900209

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Als ik uw upgarde doe naar 1903 krijg ik foutmelding heb al alles geprobeerd maar niets helpt.
Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0xC1900209: Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1903.
Wie heeft nog dit probleem?

240288
 
Laatst bewerkt:
jij dient na te gaan of er externe media's zijn aangesloten ..
vb : printer , usb platenspeler , ssd kaartje , usb schijven .. er mag in het totaal niets extra's aanhangen dan je muis en toetsenbord !
 
ga eens naar deze site https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
je heb 2 mogelijkheden
1 je klikt op update nu en de upgrade assistant begeleid je gedurende het gehele proces ..
2 je haalt het media creation tool 1903.exe op waar voor je dus op hulpprogramma downloaden klikt ..en je start deze op of je maakt je een installatie medium aan
*denk echter dat je deze stappen al gedaan heb .
Allemaal al gedaan, heb bijna al mijn software en afgesmeten, schijfopruiming gedaan. systeemherstel bestanden verwijderd.
 
ja dan vrees ik er voor dat je zoals ik nu bezig ben op dit moment je voor een verse installatie dient te gaan ...
ik dien nu dus mijn tijd te besteden in het terug installeren van de software die ik destijds heb aangekocht maar waarvan ik dacht slim geweest te zijn om de toegezonden mails te bewaren op de Telenet webmail ( echter stel ik vast dat deze verdwenen zijn )...
 
mooi voor u .. ik had er 116 programma's op staan een 20 tal waren aangekochte de overige eerder gratis .. van deze 20 heb ik er op dit moment een 3 tal legaal terug kunnen activeren .. ( diende lang te zoeken naar deze uitgeprinte mails *waren al vergeeld van in de kast te liggen )
*de meesten van deze uitgeprinte mails zijn echter onleesbaar !
 
Ik heb bijna niets van software op mijn netbookje staan. Juist Office, revo uninstaller, VLC player en ik denk dat het al is van gewone software. Ik heb dan wel nog Asphalt 8 Airborne staan ook, maar dat is een game. Als ik die eraf gooi is dat niet erg, dat is met een account online. Dus gewoon inloggen en je hebt alles terug. Office is gewoon van mijn D terug installeren, net als VLC, heb een map, benodigdheden herinstalleren PC. Daar staan ook drivers in die ik normaal nodig heb, maar nu ik alles behield had ik die ook niet hoeven te herinstalleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan