Windows 10 Upgrade Windows 10 - 64 bit OEM versie naar Windows 10 Entreprise

Status
Niet open voor verdere reacties.

albert.1946

Steunend lid
Vip Lid
Beste

Sinds deze upgrade krijg ik de melding dat de Entreprise versie niet geactiveerd kan worden ?, nochtans staat deze versie op mijn PC
Heb de versie gekocht van de Microsoft website

Krijg deze foutmelding 0X803F7001

Wie zou kunnen helpen?

Groeten Albert
 
je heb dus een activeringsprobleem en in de tussentijd ben je dan weer terug gegaan naar de home ..
je heb eerst wel het filmpje gevolgd uit bericht #9 maar dit hielp je niet verder ..

je zou eerder wel via de opdrachtprompt (administrator ) je " enterprisse " opnieuw kunnen activeren ..met de volgende opdrachten .
Open een opdrachtprompt als administrator
Type slmgr.vbs -rearm en druk op enter
Herstart de pc, bijvoorbeeld met het commando shutdown / r >enter
Open de opdrachtprompt weer na de herstart als administrator
Geef de volgende opdracht : slmgr.vbs /ipk ProductKey >enter
Vervang ProductKey met uw aangekochte Windows 10 licentie
Type nu slmgr.vbs -ato >enter
Type daarna slmgr.vbs -dlv >enter
Een nieuw venster wordt geopend. Controleer of uw product key hier gedeeltelijk wordt vermeld.
via de instellingen >bijwerken en beveiliging >activering zou je nu moeten zien dat Windows is geactiveerd met een digitale licentie .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de normale procedure kan je geen upgrade doen vanuit de home naar een enterprise editie. Hier nogmaals een link met mogelijke upgrade paths:

Wat je wel zou kunnen doen, is naar een Pro upgraden. En dan vervolgens naar een Enterprise...

Maar ik stel me wederom de vraag waarom je zeker bent dat je een Enterprise licentie bezit? Terwijl je een factuur met een Pro licentie gekregen hebt? Hoe kom je erbij dat je een enterprise licentie hebt? Waar lees je dat? (@TS)
 
Heb zelfs een faktuur voor 1 Pro licentie van 145 Euro!! ontvangen!!

Kan je aantonen vanwaar je "weet" dat je een Enterprise licentie hebt? Ik lees tegenstrijdigheden. In bovenstaande vermeld je dat je een factuur van 1 pro licentie hebt. Waar staat neergeschreven dat je een enterprise licentie hebt?

Voeg hier eens een screenshot in van volgende opdracht;

winver
 
Ik heb speccy op de PC, en daar stond duidelijk " besturingssysteem Enterprise" ik kazn geen screenshot meer tonen omdat ik ben teruggegaan naar de versie voor de upgrade
Ook in windows optie info stond duidelijk versie Enterprise"
 
Maar dat zegt toch niets over de licentie die je hebt gekocht ???
Je hebt een upgrade gedaan, maar nog niet geactiveerd.
Je ziet dat het een Enterprise installatie zou zijn (wat volgens mij een DDragon80 niet kan vertrekkende vanuit een Home ... daar blijf ik bij...), volgens mij heb je die upgrade-installatie niet via het update-kanaal gedaan ...
Maar laat ons nu er even vanuit gaan dat je wel degelijk een Enterprise had en die wilde activeren... en dat ging niet ...

Conclusie ligt dan voor de hand : je hebt helemaal géén Enterprise licentie maar een Pro licentie - code geleverd waarvoor je betaald hebt.
 
Nu ben ik echt niet meer : Qtex, DDragon80, ikzelf ... zitten hier al 20 reacties lang te praten over een licentie, een key ... 20 reacties lang slaag je er in ons te doen geloven dat je die gekocht hebt en nu kom je er mee op de proppen dat je die zelfs niet hebt.
Waarom zeg je dat dan niet meteen als wij je zeggen om die key te gebruiken ???

Nog al logisch dat je niet kan activeren, als je zelfs geen licentie hebt gekocht... vraag me nu wel af wat je dan wel hebt gekocht ?
 
upgraden van uit de Windows 10 home en zelfs de pro naar de enterprisse gaat dus wel maar de upgrade key activeerd de enterprisse niet ..
ik bezit zo een upgrade key en heb dit eens toegepast op een virtuele Windows 10 home ..
ik verkreeg inderdaad de enterprisse maar een niet geactiveerde welliswaar .. mogelijk dat de TS zo'n upgrade key heeft aangekocht ..
*men verkrijgt dus wel degelijk de enterprisse maar een niet geactiveerde wel te verstaan .

**ik lees nu dat er helemaal niets werd aangekocht .. !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan