Windows 10 Upgrade Windows 10 - 64 bit OEM versie naar Windows 10 Entreprise

Status
Niet open voor verdere reacties.

albert.1946

Steunend lid
Vip Lid
Beste

Sinds deze upgrade krijg ik de melding dat de Entreprise versie niet geactiveerd kan worden ?, nochtans staat deze versie op mijn PC
Heb de versie gekocht van de Microsoft website

Krijg deze foutmelding 0X803F7001

Wie zou kunnen helpen?

Groeten Albert
 
indien je deze via de Microsoft store heb aangekocht dan zou de code vermelde staan in de mail die je werd toegezonden ..
indien Microsoft zelf een tussen persoon heeft betreffende deze verkoop zou je van hen een mail moeten ontvangen hebben is dat niet het geval dien je Microsoft te contacteren en je grieven neer te leggen ... zij moeten dit voor u oplossen aangezien jij niet weet wie deze tussen persoon is die als verkoper op treed.
 
Volgens mij is de aankoop wel bij Microsoft gebeurd, of zo ziet de mail er toch uit althans...
Maar men kan onmogelijk zomaar een enterprise versie bezitten. Tenzij die al op je systeem staat om te beginnen...

Feit; er is een pro versie aangekocht (waarschijnlijk de upgrade aan de prijs te zien). Klinkt allemaal aannemelijk.
Maar dan... wordt het duister. Geen code, ... alleen een vermoeden van activatie via het config scherm? Met een melding dat de enterprise niet geactiveerd kan worden. Je hebt op dat moment dus geen code ingegeven, want je hebt er nog geen...(?) Dus zal het de huidige toestand zijn.
Toon hier nu een bewijs dat je nu op dit moment een home versie draait?
 
je kan de windows build ook terugvinden in het register
type regedit en blader naar
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
en kijk dan bij EditionID of Productname

Als daar Enterprise staat heb je echt een enterprise versie
 
wel als ik hier kijk bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
dan zie ik hier bij CompositionEditionID de enterprisse vermeld staan ..
onder EditionID staat er dan professional vermeld
 
wel als ik hier kijk bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
dan zie ik hier bij CompositionEditionID de enterprisse vermeld staan ..
onder EditionID staat er dan professional vermeld


The CompositionEditionID is the edition upon which your current edition is derived from/based on.
Your composition edition is the edition "above" in the hierarchy.
Enterprise is the base of Pro, Pro for Workstations, Education
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan