Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn laptop opgewaardeerd van vista naar windows 7. Nu ben ik wel een paar handige dingen kwijt....
In de verkenner van vista kon ik snel en makkelijk foto's bewerken... = kwijt...
Ik werk meestal met een gewone muis, kon in vista dan de touchpad uitzetten (automatisch) nu lukt dat niet meer....
Wie kan mij helpen.... (y)(y)
Bij voorbaat dank, groet, Peelman
 
ehhh, hoe bedoel je met de verkenner foto's bewerken ?

De verkenner is de verkenner en foto's bewerken doe je met een fotobewerkingsprogramma.

Wat het Touchpad betreft, probeer eens de FN en de F7 gelijktijdig in te drukken.
 
In de verkenner van vista kon ik snel en makkelijk foto's bewerken... = kwijt...

Je bent die niet kwijt hoor, maar het is wat zoekwerk in windows7. Ik had in het begin ook problemen met de verkenner nadat ik een upgrade had uitgevoerd van vista naar windows7.
 
In de verkenner van Vista zit een fotobewerkingsprogramma = windows fotogallery????
Maar dat zit niet in Windows7..... of toch wel....????
 
ehhh, hoe bedoel je met de verkenner foto's bewerken ?

De verkenner is de verkenner en foto's bewerken doe je met een fotobewerkingsprogramma.

Wat het Touchpad betreft, probeer eens de FN en de F7 gelijktijdig in te drukken.

Dag Pluis,
dat laatste werkt prima, dus touchpad is geen probleem meer.... mijn dank....
Maar de fotobewerking in windows-vista-verkenner heb ik nog niet gevonden....
Windows 7 heeft windows live fotogalerie, daar kun je ook de foto's mee bewerken, maar dat is veel te omslachtig,
in de windows-vista-verkenner ging dat met een paar klikken..... dat vond ik zo fijn.....
Heb je dat ooit geprobeerd???
Groetjes van de speelman.
 
Windows 7 heeft windows live fotogalerie, daar kun je ook de foto's mee bewerken, maar dat is veel te omslachtig,
in de windows-vista-verkenner ging dat met een paar klikken..... dat vond ik zo fijn.....
Heb je dat ooit geprobeerd???
Groetjes van de speelman.


Nee nooit geprobeerd, ik gebruik Adobe Photoshop of Corel Paintshop Pro altijd.
Nogmaals, ik bewerk foto's altijd met een fotobewerkingsprogramma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan