Opgelost video uit Messenger kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand hoe een video, op smartphone via Messenger ontvangen, naar pc kan gekopieerd worden?
(Wanneer ik de smartphone verbind met de pc vind ik die video nergens terug, ook Messenger niet.)
 
Oplossing
V
Beste,

Je bedoeld dat je de video op je computer wilt overzetten?. Dit doe je het beste zo:

Stappen:

1: Open facebook.
2: Open de chat waarin je de video kan vinden.
3: Open de video.
4: Klik rechts vanboven op downloaden zie:

A.png

5: En nu kan je de video terugvinden bij: Downloads (tenzij er een andere map is ingesteld waar je downloads in terecht komen).

Hopelijk helpt dit jouw verder, indien dit niet het geval is horen wij dit graag, en helpen wij jou met plezier opnieuw verder.

Succes :).
Beste,

Je bedoeld dat je de video op je computer wilt overzetten?. Dit doe je het beste zo:

Stappen:

1: Open facebook.
2: Open de chat waarin je de video kan vinden.
3: Open de video.
4: Klik rechts vanboven op downloaden zie:

A.png

5: En nu kan je de video terugvinden bij: Downloads (tenzij er een andere map is ingesteld waar je downloads in terecht komen).

Hopelijk helpt dit jouw verder, indien dit niet het geval is horen wij dit graag, en helpen wij jou met plezier opnieuw verder.

Succes :).
 
Oplossing
Beste,

Zeer fijn om te horen dat jouw probleem is opgelost. Mag ik even vragen via welke reactie je de oplossing hebt gevonden?.
 
Ik was aan het intikken, maar de tijd was verlopen en ik kon dit niet meer doorsturen:

Bedankt voor jullie hulp.
Ik kon niet eerder reageren omdat het tot nu toe niet wilde lukken.
Misschien omdat het een Samsung Android smartphone betreft en die anders werkt.
Ik heb heel veel geprobeerd, en probeer hier mee te delen wat wellicht de gang van zaken was die tot succes geleid:
1. De smartphone verbonden met de pc via USB (voorheen met andere verbindingen geprobeerd).
2. De werkwijze van kjellvdp geprobeerd, maar moeten wijzigen: Messenger geopend op smartphone, de lopende video aangeklikt, dan verschijnt beneden op het scherm uiterst kort een pijltje naar beneden, daarmee kun je de video kopiëren (op de smartphone).
3. Dan ben ik de video gaan zoeken op de pc, en gevonden op deze manier: Deze pc>[smartphonenaam]>Phone>Movies
4. Movies bevatte de map Messenger
5. De video stond in deze map.
6. De video uit deze map naar het bureaublad van de pc gesleept om te kopiëren: geslaagd!
Het zal wellicht veel korter kunnen, maar dit is de manier die ik na veel trial en error gevonden heb, dank zij de hulp van kjellvdp.
Ik hoop hiermee sommige mensen te kunnen helpen die met hetzelfde probleem worstelen.
En nogmaals dank aan alle medewerkers van pctuts.be: op het internet had ik nergens gevonden hoe dit in zijn werk gaat.
 
Toch kreeg ik dit bericht, iets als: na 5 minuten is de tijd om jouw bericht te versturen verstreken.
Ik heb het ingetikte bericht gekopieerd en opnieuw geplaatst.
Sorry dat ik zoveel tijd nodig had om na te denken hoe ik er in geslaagd was en om mijn werkwijze uit te leggen.
 
ik ben benieuwd en als test laat ik deze nu open staan .. het uur is nu 17.48u dat ik dit bericht startte ..nu na 10 minuten nog.steeds géén melding ....
mogelijk is dit een beperking aangezien jij een gewoon lid bent ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan